så kvalm atte...

huttetute

Flørter med forumet
synes enkelte slenger mye med leppa si...

det er mindre hyggelig å være her...

folk misliker at jeg er perfekt...og da er det lettere å slenge med leppa si, enn å komme med saklige kommentarer..

jeg sikter til dere damene ...som plager meg med pm...

Ja jeg er perfekt!

hahahhahahhahaha

ORIGINAL: slisabeth

såpass

høhø...

noen som ble slaktet på Pm visst...'

rart det kanskje?[X(]

Jeg synes det er litt kvalmt at folk lager seg nye profiler kun for å skrive hva de vil her inne uten å måtte stå for det. Jeg går ut fra at du har en annen profil - hvorfor bruker du ikke bare den?

ORIGINAL: IdaK

Jeg synes det er litt kvalmt at folk lager seg nye profiler kun for å skrive hva de vil her inne uten å måtte stå for det. Jeg går ut fra at du har en annen profil - hvorfor bruker du ikke bare den?
hehehehehe[:D][:D][:D]

Stakkars deg altså.... Huffeluff....

kan ikke noen bare fortelle meg hva som skjer da!! Før  jeg går på veggen!![8D][8D]

ORIGINAL: huttetute

folk misliker at jeg er perfekt...og da er det lettere å slenge med leppa si, enn å komme med saklige kommentarer..

Ja jeg er perfekt!

Haha! :D LOL!!

Viss du blir så kvalm, så anbefaler jeg deg å stikke fingen i halsen og spy litt, da går det over;)

ORIGINAL: huttetute

Ja jeg er perfekt!

Kan jeg få komme med et forslag....??[8|][8|]

Jeg tror du er gravid!

Du er skikkelig perfekt assss!

ORIGINAL: Kattekvinnen

Ja, du er bra perfekt når du ikke en gang tørr stå for det du skriver... Ta deg en bolle..

ta to...

Rart, ut i fra ting som er skrevet fra denne profilen tidliger, så er du hilly77...

Hva skjera?

Back
Topp