Så koselig!

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Min søster var ute i helgen og møtte på en jente som bor her ute. Har gått på skole med henne,men aldri snakket noe serlig med hun. Hun fikk unge for noen månder siden også hadde hun spurt min søster om nr mitt for hun ville så gjerne bli kjent med meg[:)]
Hun synes adrian var så skjønn og at jeg virket som en veldig flink mor[:D]
Så nå fikk jeg mld av henne om vi hadde lyst og komme ned der en dag.
Kjenner ikke så veldig mange med små barn utenom dere her da..hehe,så det blir kjekt[:)]

Blir nok kjekt å bli kjent med noen i nærheten av deg som du kan gå tur med[;)]

ORIGINAL: Lica86

Er du utro[&o][:(]
sorry sorry[:o] hehe.
Ja blir kjekt det. Din egen feil at du bor så langt vekke[8D] hehe.[:D]

Du..Jeg skal foresten til helsesøs med adrian kl halv 11 imorgen,men satser på det ikke tar mer en en time og da er vi hjemme til kl 12!

Oi ja det var jo komplimang da!
Så kos. Lykke til med nytt vennskap! [:D]

ORIGINAL: MinaMor

Oi ja det var jo komplimang da!
Så kos. Lykke til med nytt vennskap! [:D]
Takk[:)] Ja ble jo kjempeglad når jeg hørte det jeg. hehe.

ORIGINAL: Mammatiladrian

Du..Jeg skal foresten til helsesøs med adrian kl halv 11 imorgen,men satser på det ikke tar mer en en time og da er vi hjemme til kl 12!

Okey, søren og. nå skulle jeg hatt det ekstra bilsete så kunne vi ha plukket dere opp i åsane

Okey, søren og. nå skulle jeg hatt det ekstra bilsete så kunne vi ha plukket dere opp i åsane
Ja ikke sant. Det jeg har nå er for stort til og ta med hvertfall. hehe. Men vi tar bussen vi..så bare gir jeg en lyd når vi er feridge og dere kan kjøre,så er vi fremme ca samtidig. [:)]

Ja ikke sant. Det jeg har nå er for stort til og ta med hvertfall. hehe. Men vi tar bussen vi..så bare gir jeg en lyd når vi er feridge og dere kan kjøre,så er vi fremme ca samtidig. [:)]

greit det.. da har vi en deal[;)]

jepp[:D]

Back
Topp