Så klar for fødsel!

*Frøkna*

Elsker forumet
Novemberlykke 2018
Akkurat vært hos jordmor å blitt strippet. Termin er på mandag. Hun fikk 5-6cm når hun strippet meg nå. Så klar beskjed om at jeg måtte reise direkte på sykehuset om riene startet. Dette er nr 2, forrige fødsel startet med at vannet gikk. Å 4,5t senere var første ute.

Håper det skjer noe i helgen [emoji1305][emoji4]

Flere utolmodig sjeler der ute? [emoji85][emoji85][emoji85]

Det kan jo ikke bli annet enn baby idag !:) masse lykke til:)
Har 7 dager til termin,men kjenner ingen plass att han må komme før den tid :hilarious:

Hun sa at vi ikke setter opp time til uka. Men at jeg sender melding på søndag om det ikke har skjedd noe [emoji85] så sitter her å venter spent på at noe skal skje. Blir vel en tur å gå i skogen med hunden får å få igang litt mer.

De siste dagene eller ukene før fødsel kjennes ut som et år! [emoji23] til nå har tiden bare flydd.

En gåtur å sengehygge gjør nok sikkert susen :)
Tiden går ufyselig fort synes jeg... får ikke gjort unna nok ting å tang føler jeg, gjør så mye som overhodet mulig men det fins jo grenser på hvor mye man kan rydde ,vaske å sortere på en dag:hilarious:

Så bra! Vi for satse på at det blir baby på deg i løpet av helgen:D
Jeg har vært på modningsakupunktur i dag, hun sjekket meg og jeg har gått fra å ha 3 cm åpning i uke 33 til å ha 1-2 cm åpning nå:shifty: (viste ikke at mormunnen kunne lukke seg igjen). Men hun sa at jeg var veldig myk og livmorhalsen hadde gått ned til 2cm. Turte ikke å la hun strippe meg:smiley-ashamed004 Har termin om 11 dager men håper virkelig at noe skjer denne helgen, er såååå lei og alt gjør vondt!

Akkurat vært hos jordmor å blitt strippet. Termin er på mandag. Hun fikk 5-6cm når hun strippet meg nå. Så klar beskjed om at jeg måtte reise direkte på sykehuset om riene startet. Dette er nr 2, forrige fødsel startet med at vannet gikk. Å 4,5t senere var første ute.

Å så spennende:smiley-bounce012
Så åpen også da, bare 4-5 cm fra full åpning før fødselen i det heletatt er i gang! Det må jo bare bli baby i løpet av helgen:Heartred
Masse lykke til og oppdater gjerne om du føler for det.

Venter og venter på at lillemor skal melde sin ankomst snart. Skal til sjekk på kvinneklinikken på Torsdag neste uke :)

Last edited:
Da er vi flere som satser på baby ila helgen! ;-) Har gått hele uka og tenkt at nå skjer det faktisk, men så blir det liksom ikke noe regelmessighet over takene... Heldigvis får jeg sove godt i mellom og er ved god form, så jeg føler meg fortsatt tålmodig :-) Flere enn meg som stiller seg spørsmålet "baby eller bæsj?" hver gang man må på do? :laughing025

Da er vi flere som satser på baby ila helgen! ;-) Har gått hele uka og tenkt at nå skjer det faktisk, men så blir det liksom ikke noe regelmessighet over takene... Heldigvis får jeg sove godt i mellom og er ved god form, så jeg føler meg fortsatt tålmodig :-) Flere enn meg som stiller seg spørsmålet "baby eller bæsj?" hver gang man må på do? :laughing025

[emoji23][emoji23][emoji23] baby eller bæsj ja.. samme her

Å lese det innlegget ditt er faktisk nøyaktig som og lese om meg selv! med førstemann startet også fødsel med vannavgang, og 4,5 time senere var han ute! Min termin er også på mandag denne gangen for noen sammentreff! Ikke blitt strippet nå da, men håper skikkelig på fødsel i helgen. Var bare 1 cm på mandag - men slimproppen har gått i ettertid, og hatt masse mer vondter, så håper på mer cm nå og at jeg slipper den svangerskapskontrollen på mandag

Da satser vi på bebis ila kvelden eller hælja, da:knegg: Kjør på med en runde i høyet, så gjør det susen:D:hilarious: Har termin om 11 dager, men skal ha ks på mandag, altså om 3 dager.

Da satser vi på bebis ila kvelden eller hælja, da:knegg: Kjør på med en runde i høyet, så gjør det susen:D:hilarious: Har termin om 11 dager, men skal ha ks på mandag, altså om 3 dager.
Vurderer en runde i høyet her altså. :D Kan jo være verdt å gjøre et forsøk. Mannen er en liten smule skeptisk da han føler at baby får den rett i panna. :hilarious:
Men tror han er villig altså. :)

Vurderer en runde i høyet her altså. :D Kan jo være verdt å gjøre et forsøk. Mannen er en liten smule skeptisk da han føler at baby får den rett i panna. :hilarious:
Men tror han er villig altså. :)

Har lest/hørt at grunnen til at det kan hjelpe med en runde i høyet er på grunn av innholdet i sæden. Kun sæd fungerer som modning også, må ikke hoppe i høyet så lenge du kan få juicen ;)

Har lest/hørt at grunnen til at det kan hjelpe med en runde i høyet er på grunn av innholdet i sæden. Kun sæd fungerer som modning også, må ikke hoppe i høyet så lenge du kan få juicen ;)
Enklest og minst klin hvis mannen leverer direkte synes jeg. :D:p

Back
Topp