Så kan jeg også melde meg inn her!

Dirgfrid

Betatt av forumet
Jeg er gravid! 4+1 i dag, etter første IVF-behandling i uke 11. Termin 5. desember. Vi fikk gå over på IVF etter tre mislykkede insemineringsforsøk i Danmark og tre i Norge. Det ene i Norge førte til kjemisk graviditet, ellers ingen tegn til noe som helst - før denne gang! Jeg er så lykkelig. Uttaket mitt av 12 egg for to uker siden var veldig smertefullt, og jeg har vært sykmeldt omtrent siden. Av sju befrukta egg overlevde bare ett, så vi har ingen på frys. Priser meg lykkelig hvis jeg slipper å gå gjennom full hormonbehandling og uttak igjen!

Ingrid.

Tusen, tusen takk! Jeg har vært nervøs, så fikk tatt enda en blodprøve i dag (den første er obligatorisk ved IVF), og den var kjempefin, den også!

Gratulerer :-)

I dag er jeg lengre enn jeg noen gang har vært før! Dvs 4 + 4. Hadde en kjemisk i fjor, og da håpa jeg i det lengste, men fikk mensen på 4 + 3.

I dag står det på bv—appen min at hjertet til embryoet begynner å slå! Hjernen er også i gang å bli dannet. Synes det er helt sinnsykt! Fantastisk hva som går an, også så tidlig!

Back
Topp