Så kald...

babydrøm2015+2017

Glad i forumet
Oktoberskattene 2015
Jeg fryser så veldig om dagen. Kan sitte med ulltrøye og joggebukse, pakket inn i et ullteppe i stuen der varmepumpen står på 21 grader og fyr i peisen og like vel fryse.. er det andre som har merket at de fryser med etter at de ble gravide? Noen som vet om dette er vanlig for gravide? tror ikke jeg brygger på noe, så tror det må være graviditeten...

Jeg har vært kald lenge, må ligge under teppe. De andre svetter

Jeg har alltid vært veldig varmblodig av meg og kollegaene mine ler av meg siden jeg har løpt rundt i tskjorte hele vinteren. En av mine første symptom og en av de få symptomene jeg har er at jeg plutselig har begynt å fryse og går nå med ullundertøy hjemme. Og er ekstra kald på hender og føtter.

21 grader på varmepumpa er ikkje kjempemasse - då hadde eg og vore kald om eg låg på sofaen :)

Jeg er veldig varmblodig av meg. Bruker ikke sokker om vinteren feks. Nå ligger jeg og nesten hakker tenner under et svært teppe. Hender og føtter er iskalde[emoji21]

Jeg fryser vanligvis året rundt [emoji14] og har blitt hakket mer grøssen av meg nå. På kontoret har jeg panelovnen på 28 grader [emoji23]

Jeg har vært sykt mye kald! Enste som hjelper for meg er en varm dusj. Har heldigvis blitt litt bedre nå. 10+1

Hehe ok, skjønner at 21 grader på varmepumpa kanskje ikke er så høyt, men det har blitt kompromisset her hjemme for mannen min synes det er så varm! Har på varme i gulvet og fyrer i peisen nesten konstant også [emoji4]

Men veldig godt å høre at det er flere enn meg som fryser! Pleier egentlig å være ganske varmblodig, og kan ikke huske at jeg frøs sånn sist jeg var gravid [emoji848]

Jeg er kald av meg til vanlig, nå går jeg rundt med blå negler, skjerf inne og klamrer meg til tekoppen min..

Jeg fryser veldig. Varmeflaske og elektrisk varmeteppe er mine beste venner for tiden [emoji1]

Jeg er også kjempekald. Men bare vent til sommeren når vi er høygravide.... Sommeren for 2 år siden lå jeg høygravid inne på soverommet under vifta dagen lang, trodde jeg skulle krepere av varme;)

Høres ikke bra ut :(
Jeg sliter med det motsatte, at jeg er så utrolig varm:cool05. Har dører og vinduer oppe hele tiden. Om jeg kommer inn i et rom hvor jeg syns det er for varmt eller tar en varm dusj blir jeg spysjuk:depressed:. Så om det fortsetter slik gruer jeg meg til sommeren. :nailbiting:

Jeg og fryser mye nå! Var ikke sånn sist, men da var jeg riktignok gravid på sommeren! Hmm... kan det være relatert til kjønn?

Jeg og fryser mye nå! Var ikke sånn sist, men da var jeg riktignok gravid på sommeren! Hmm... kan det være relatert til kjønn?

Jeg kan heller ikke huske at det var sånn sist og begynte å lure på om det kunne være relatert til kjønn, men fant ingenting som støttet satsa jeg googlet litt. Står bare at det er vanlig fordi kroppens temperatur øker når man blir gravid og kroppen sliter med å varme kroppen til riktig temperatur. Og at det som oftest går over rundt uke 12 og at man da blir for varm..

Jeg er også kjempekald. Men bare vent til sommeren når vi er høygravide.... Sommeren for 2 år siden lå jeg høygravid inne på soverommet under vifta dagen lang, trodde jeg skulle krepere av varme;)

Gikk du gravid sommeren 14? Det gjorde jeg her på Østlandet og jeg trodde jeg skulle dø [emoji23] jeg lå på sofaen med aircondition og pesa mens bikkja gjorde tilsvarende på kjøkkengulvet. Kjære vene, det var sommeren sin [emoji23]

Gikk du gravid sommeren 14? Det gjorde jeg her på Østlandet og jeg trodde jeg skulle dø [emoji23] jeg lå på sofaen med aircondition og pesa mens bikkja gjorde tilsvarende på kjøkkengulvet. Kjære vene, det var sommeren sin [emoji23]

Sommeren 14 ja! Fytttiii det var grusomt det

Back
Topp