Så irritert!!!!

Mulan

Elsker forumet
Mailykke 2018
Junispirene24❤️
Var på svangerskapskontroll og ble møtt av en utenlandsk vikar... Hun hadde ikke peiling!!!! Måtte si hva hun skulle gjøre og be henne bestille OUL! Hun skulle også prøve å høre hjertelyd med doppler og da holdt hun doppleren såvidt den var borti magen min og førte den frem og tilbake, så hørte hun hjertelyden min og sa "der har vi den".... Så måtte jeg si at det var min! Åååååhr! Så frustrerende :o

på legekontoret eller? så irriterende! bortkastet å dra på slike timer da!

Er det muuulig! Syntes du skal si ifra til legekontoret så ingen andre opplever det der .....

Er det muuulig! Syntes du skal si ifra til legekontoret så ingen andre opplever det der .....
Ja jeg må nesten det! Tror jeg skal bytte lege og legekontor også for legen min er aldri der og ikke syns jeg noen av de er noe flinke heller!

Så utrolig kjip opplevelse :(
Håper du får en bedre neste gang

Fantastisk at de putter inn uerfarne vikarer på en sånn viktig ting! Håper du får ny time til en med mer erfaring!

Å herregud, du kunne nærmest tatt denne kontrollen på deg selv! Nesten så du skal ringe legekontoret å be om ny time!

Å herregud, du kunne nærmest tatt denne kontrollen på deg selv! Nesten så du skal ringe legekontoret å be om ny time!
Har byttet fastlege:p fikk i alle fall tatt alle nødvendige blodprøver, så tenker at da får det være med det! Blodtrykk måler jeg selv og doppler har jeg heldigvis!:p

Hææ!!? Så utrolig frustrerende!! Godt du har fått byttet lege da, det der hørtes ut som fryktelig bortkastet tid :)

Føltes skikkelig bortkastet:p jaja, håper legen jeg har byttet til er flinkere :D

Vurderer også å bytte fastlege.. Vet du om det er mye styr med det ? Må vi selv sørge for at journaler og informasjon om svangerskapet blir overført ?

Vurderer også å bytte fastlege.. Vet du om det er mye styr med det ? Må vi selv sørge for at journaler og informasjon om svangerskapet blir overført ?
Ikke mye styr i det hele tatt :D tar maks 2 min! Gå inn på Helfo sine sider eller søk på google etter "bytte fastlege"! Så kommer det sånn at du må logge inn på min side så kommer det opp hvem du har som fastlege og så er det bare å trykke "bytte"! Så kan du søke deg opp flere alternativer og velge den du vil ha:) journalene er jeg ikke helt sikker på om blir overført automatisk, for er ikke helt sikker på hvilket program de bruker! Men jeg tenker at neste gang jeg skal til legen forteller jeg kort historie uansett :)

Ikke mye styr i det hele tatt :D tar maks 2 min! Gå inn på Helfo sine sider eller søk på google etter "bytte fastlege"! Så kommer det sånn at du må logge inn på min side så kommer det opp hvem du har som fastlege og så er det bare å trykke "bytte"! Så kan du søke deg opp flere alternativer og velge den du vil ha:) journalene er jeg ikke helt sikker på om blir overført automatisk, for er ikke helt sikker på hvilket program de bruker! Men jeg tenker at neste gang jeg skal til legen forteller jeg kort historie uansett :)

Åhh tusen takk for svar:):) tenkte kanskje det var masse arbeid med det.. Tror jeg skal bytte etter den første kontrollen da, ev bare ta resten av kontrollene hos JM:)

bra du byttet. For å få journalen må du dra innom det gamle legekontoret og be om at den oversendes. Du må fylle ut et skjema med nytt legekontor og adresse. Evt kan de skrive den ut til deg så du leverer den selv

Back
Topp