Så innmari lyst på karamellpudding!

MrsMeoh

Gift med forumet
Hehe, sånn, da fikk jeg det ut av (eller i? :p ) verden :D

Er ikke første gangen jeg har hatt lyst på det heller...

Flere som brått får lyst på noe? :)

oh jah! også blir jeg dritsur hvis jeg ikke får det :P
superskuffa når mannen sier nei til ting jeg VIL ha NÅ! :P

Fiskeboller i hvit saus.
MÅ ha. Gutten er helt enig, men mannen tar et lite stønn når det fortalt at det blir til middag.

Var det samme med nr 1 og. Samt munkholm.

Jeg får mange forskjellige anfall av "må ha!" !
Noen gjentar seg mens andre kommer kun en gang.
Brødskiver med tomat og majones er en gjenganger..
Fløtepoteter med fetaost til var gårsdagens, kokte maiskolber rullet i smør måtte jeg ha dagen før.. Kjemperart, for sånn var jeg ikke med de to første barna mine :)

I natt måtte jeg lage kjøttdeig og spagetti.. :-P spiste kun spagetti når jeg var ferdig :-D

Vittige greier dette altså :P
Noen som får lyst på noen sære kombinasjoner? :D

Jeg har ikke hatt lyst på noe rart enda, men får stadig lyst på frukt/juice eller dessert. Viktig å balansere sunt og usunt ;) hehe

Ingen sære lyster tror jeg, bare ekstremt sulten! Og får stadig lyst på noen brødskiver, kontra før som jeg kunne sitte hele kvelden og stappe i meg gods, kaker, dessert osv. Nå er det brød, med typ to-tre pålegg kombinert:D nam!! Gjerne 3-4 skiver noen timer etter middag:p

FRISKIS !! Ellers er det sånn at når jeg vil ha det (uansett hva) MÅ jeg ha det NÅ!:-) hehehe!

Men.... Har hørt om de som bare MÅ sleike på asfalten osv :-O
Så frisisk er kanskje ikke så ille;-)

FRISKIS !! Ellers er det sånn at når jeg vil ha det (uansett hva) MÅ jeg ha det NÅ!:-) hehehe!

Men.... Har hørt om de som bare MÅ sleike på asfalten osv :-O
Så frisisk er kanskje ikke så ille;-)
Ja, eller de som elsker å smake på skiten på biler;P haha... Så en ispinne er ikke så altfor ille nei:) leste på et forum en gang om flere (de var overraskende ganske mange), som hadde dilla på å tygge på sånne gule oppvasksvamper, men ikke den siden med skrubb, bare svampen:P

Kjenner igjen det dere sier! Får akutt lyst på noe og greier ikke å legge det i fra meg før jeg får det. Tror ikke jeg har dilla på noe. Men ferske rundstykker med godt pålegg er så sykt godt for tiden!! Frister mye mere enn middagsmat :-)

Har hatt lyst på dobbel cheeseburger fra mcdonals i et par mnd nå, og i morgen - da skal det skje! Kjøper alltid friskies i butikken, og digger pulverpadder og annet salt. Tyrkisk pepper kjærligheter, mmmmm!

Åååh nå fikk jeg lyst på maiskolbe rullet i smør og salt...har så lyst på det at jeg kan grine!!!

I går kveld hadde eg lyst på vårruller, så den laga eg i dag. I kveld har eg lyst på brie med jordbær..

Har lyst på rødvin :( :( Synest egentlig ikkje det er så godt heller. Typisk å ha lyst på noko slikt!

I går kveld hadde eg lyst på vårruller, så den laga eg i dag. I kveld har eg lyst på brie med jordbær..
Ååh nå fikk jeg lyst på vårruller :) det må jeg kjøpe meg i morgen! Men brie kan vi vel ikke spise når vi er gravid?

Back
Topp