Så, ikveld da

ToSmå2010

Forumet er livet
Hva gjør dere??

Jeg har fått snuppa i seng, men hun sover ikke enda.. Typen måtte visst en tur inn til oslo etter jobb osv osv.. Så skal han til en kompis etterpå, så jeg blir nok alene i hele kveld[8|] 

Har så lyst på noe godt, men vet ikke helt hva.. Kanskje jeg skal lage meg litt pop corn.. [:)] 

Min er også i seng,men sover ikke enda [:)]
Sitter her alene,så blir vel tv og data,som vanlig,hehe [8D]
Gleder meg til paradise da.. [:D]

Har satt på den første maskinen med babyklær, så venter bare på å henge opp ;D Og ellers sitter jeg bare å ser på tv og er her på BV. For et spennende liv jeg har ;p

I kveld skal jeg bare slappe av, er helt utkjørt i dag kjenner jeg. Nå er mannen på butikken og kjøper nøtter og kindersjokolade til meg[:D] Skal vel se Torsdagskveld fra Nydalen tenker jeg...

Ikke store planene her, akkurat nå ligger eg på sofaen, ser på tv...[:D]
Venter på at min samboer skal komme hjem fra jobb[:)]

Nå skal jeg ta en varm dusj (hjelper mot bekkensmertene). Så blir det vel TV2 Hjelper deg, Nyhetene og COldCase og sjokolade før jeg legger meg. Har vært en hektisk dag på jobb, så jeg kan slappe av med god samvittighet... [:D]

noen andre som har oppdaget sjokoladen til Premium med pasjonsfrukt? Den er kjemppegod! Og det er mørk sjokolade, så jeg kan late som om det er litt sunt [;)]

Jeg krangler for øyeblikket med blondegardinene som skal bli himling!!![:@][:@] Skal kun legges opp, men tror dere ikke hele shiten er skeiv da!!?[:'(][:@]
Jeje...*puuuussst rooolig*!!!![:D] Fått ferdig den ene da.... Jeg som trodde jeg var smart og la opp buksa mi først for "å ta det enkleste" til slutt....[8|] Haha!!
Ellers ikveld blir det litt godt å spise og tv-titting.[:)] Nå skal jeg krangle med den andre gardina! Wish me luck!![:D]

Jeg har vel brukt kvelden til å hente meg inn.... Har vært utrolig lang dag, så ikke lenge før jeg kvelder. Hadde en skikkelig nedtur istad...fant ut at en del til 17.000 kr har ryki på bilen i tillegg til at vi brukte 9200 krpå service på den mandagen som var.[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(] Så nå blir det heller en ny bil altså...

i kveld har vi hatt besøk av mamma og pappa på nysteikte skillingsboller, også har samboer lagt gulv i gangen, veldig fornøyd[:D][:D][:D]

ORIGINAL: baby i magen2

i kveld har vi hatt besøk av mamma og pappa på nysteikte skillingsboller, også har samboer lagt gulv i gangen, veldig fornøyd[:D][:D][:D]

Åååå.. [>:] Jeg og vil ha skillingsboller[8|]

Her har det gått i et i hele dag. Først innom nav, så på ikea igjen[8D]
Torsdag er vaskedagen min, så har mamma og pappa vært her og spist middag. Pappa skal montere opp nytt dusjkabinett[:D] Så var det avgårde på foreldre møte i bhg[&o]
Så har jeg hentet Emil hos barnevakten, da vi endelig kom hjem var det å rydde etter middagen[:'(] Nei - min mor er ikke akkurat hjelpsom. Har lite forståelse for graviditet, jeg går jo bare hjemme hele dagen så jeg bør jo rekke ALT MULIG[8|]
Nå har jeg montert stellebordet og skal krøke meg i seng[:)]

Puhhh... Vært en laaang dag. Er utrolig hvor lite som egentlig skal til før man er helt tom om dagen[X(]

Back
Topp