Så hva spiser vi kvalme damer??? ;)

Sist jeg målte var det 100/68
Får ikkr i meg mye drikke nei, skal til legen i morgen kl 9, høre hva hun sier. Fått tabletter mot kvalme, men føler ikke de virker så godt.

Får ikkr i meg mye drikke nei, skal til legen i morgen kl 9, høre hva hun sier. Fått tabletter mot kvalme, men føler ikke de virker så godt.

Hva har du fått mot kvalmen??

Forrige gang fikk jeg uoffisiellt anbefalt lakris (fikk beskjed om å få i meg maks mengde ift hva du kan ta under graviditet), mye væske, men blandet med ett eller annet pulver man får kjøpt på apoteket, som binder væska i kroppen, husker ikke hva det het... Eller farris/annen væske som inneholder litt salter.

Kan ikke si at det hjalp så mye, men hvem vet, kanskje hadde det blitt enda lavere om jeg ikke hadde spist/drukket dette..

Denne gangen er jeg for kvalm til å klare å få i meg noe av det (har hyperemesis) men har heldigvis vært litt bedre de siste dagene.. + at jeg går på afipran og phenergan..

Back
Topp