Så himla humørsjuk!

RosaFuggel

Elsker forumet
Aprillykke 2017
Huff, jeg føler meg virkelig ikke som meg selv for tida... Alt irriterer meg, og jeg orker ingenting. Virker som jeg bare har mista meg selv helt, og lever i ei boble.

Kan ikke huske jeg var sånn i første trimester sist, så jeg blir jo litt redd jeg blir sånn hele svangerskapet :( Går jo utover samboeren og datteren min...

Kunne vært fint med en energiboost nå!

Håper jeg ikke er alene om å føle det sånn?

Nei, overhodet ikke :P Merker jeg har ingen tålmodighet med ungene, alt de gjør irriterer meg. Og stakkars samboer!

Helt klart ikke alene! Jeg er så vanskelig å ha med å gjøre noen ganger for tiden at jeg virkelig synes synd på sambo.. På lørdag lurte han feks på om jeg ville være med ut på Melafestivalen som var i Oslo nå i helgen. Han skulle være med noen venner av oss og høre på musikk og mest sannsynlig være ganske lenge ute, så jeg sa jeg var litt for sliten for en sånn kveld og takket pent nei. Utover kvelden ble jeg plutselig skikkelig irritert for at han var ute og koste seg, og ikke var med meg, så jeg endte jo opp med å være "den masete kjæresten" og ringe ham og sutre over telefonen. Snill som han er kom han hjemover tidligere enn han hadde planlagt, men da han endelig var hjemme var jeg så irritert og trøtt at jeg bare sovnet.. :( Stakkars kjæresten... :P haha, føler meg som et monster noen ganger...

Kjenner meg veldig igjen :p hahah. Stakkars min mann også ;p
Jeg kjefter og krangler med han for ingen ting, og griner i hytt å pine. Må jo le! Men slitsomt også.

Sender deg en god klem ❤

Ja, hva skal jeg si.. Jeg tror guttungen skygger meg litt om dagen.. Han har fått sin del av skyllebøtter de siste ukene, flere helt ufortjent.. Så vi har hatt noen samtaler hvor jeg har sagt unnskyld, gitt..

Og mannen.. Tja.. Han er tålmodigheten selv og prøver bare å være snill og god. Også får han et bjeff eller fem i fleisen. Stakkar..

Jeg håper dette går over...

Uff ja! Helt forferdelig!!!! Og det verste er at jeg har så utrolig dårlig tålmodighet med lille gutten min på 10 mnd :o Stakkars lille gutt! Hva har han gjort for å fortjene det liksom :( Prøver å kompensere med ekstra mye kos og skryt når jeg har overskudd da :P

Uff ja! Helt forferdelig!!!! Og det verste er at jeg har så utrolig dårlig tålmodighet med lille gutten min på 10 mnd :o Stakkars lille gutt! Hva har han gjort for å fortjene det liksom :( Prøver å kompensere med ekstra mye kos og skryt når jeg har overskudd da :P

Know the feeling. Dårlig samvittighet :( Glad vi begge sover fra 8-10, for min morgen begynner virkelig ikke kl 5!!! Vi er mye gladere begge to når vi sover på "dagen" (kan ikke tro jeg kalte 8-10 for dagen!!). Zzzz

Back
Topp