Så har jeg....

R&M

Glad i forumet
vært hos gynegologen i dag. Og den 9 mai blir jeg og samboeren min foreldre til en stor gutt[:)] Han ligger 18% over vanlig fødselsvekt, så jeg er veldig glad det blir planlagt KS. Hvis jeg skulle født normalt ville han blitt over 4500 gr... ellers så var alt bare fint med babyen[:)]

Oi, han er ikke liten da nei, men de kan jo ta feil[&:] Ei venninne av ei venninne fødte to tvillingjenter i forrige uke,ble satt i gang, og hadde fått beskjed på forhånd at de var ca 3,2 kg hver...Men når de kom ut var de 2,3 og 2,7 kg....Litt forskjell...men uansett, så utrolig gøy å vite når dere skal bli foreldre, da slipper dere liksom denne usikre ventetiden[;)]

[:D] Må være litt artig å kunne vite nøyaktig dag kan jeg tenke meg[;)]
Blir en stor gutt det ja!![:D]
Er det noen spesiell grunn for at han blir så stor, eller er det bare at han spiser godt og trives i magen?
(nysgjerrig jeg[;)])

Så bra at alt er bra med bebien!! Heldig du er som vet akkuratt når han kommer!! [:)] (dagen før min termin..heldigen!![8D][:)])

Oj så moro å ha en dato!!!

Men så stor!!! Wææææ... skremmende å skulle føde så stort vaginalt i allefall

Oi...så spennende...jeg vil og ha en dato [:)]

Han har det vel godt inni magen min tenker jeg[:)] De andre 3 var store de også da de kom til verden. Jenta var 3865, eldste gutt 4980 og yngste gutt var 3900, og han ble tatt 2 uker før terminen. Jeg spiser normalt og sunt, og prøver og holde meg unna sjokolade og slike ting, litt vanskelig av og til det der, men men... Så i morgen er det akkurat 6 uker igjen til jeg får prinsen min, rart å vite datoen på forhånd[:)]

[:)] Hehe.. Jeg spiser IKKE sunt...[&:] Må skjerpe meg der, men det er jo så mye som frister om dagen...[8D]
Godt å høre at alt var bra kan jeg tenke meg[;)]
6 uker er jo ingenting!!!!!!

ORIGINAL: Pastella

Jeg hadde hasteks med jenta, men eldste gutten fødte jeg normalt. Han var 4980 gr, 54 cm og 40 i omkrets på hodet. Skremte ikke meg i å få fler. yngste ble tatt med ks da han lå i sete som søsteren... Så det går greit å føde store unger også. Syns ikke det var så forferdelig vondt, men så har jeg vel kanskje en høg smerteterskel også...[8|]

Ja, det var godt å høre at alt er bra. 6 uker går rimelig fort. Når påsken er over, og jeg har feira 10 årsdagen til yngste mann er det bare 3 uker igjen... Rart å begynne på nytt etter 10 år isåfall, men du verden som jeg gleder meg[:)]

Sikkert koselig med en liten attpåklatt[:D]
Kanskje litt ekstra stas for søskene også da, siden de kan ta del i dette også?

Joda de gleder seg alle 3. Spesielt eldste gutten min. Han snakker ikke om noe annet[:)]

Så gøy å vite sånt, da er det bare å begynne nedtellinga. :)

ORIGINAL: lillea

det var bra.
Moro å vite akkurat når beibin kommer og da.....

Signerer!

ORIGINAL: R&M

Jeg hadde hasteks med jenta, men eldste gutten fødte jeg normalt. Han var 4980 gr, 54 cm og 40 i omkrets på hodet. Skremte ikke meg i å få fler. yngste ble tatt med ks da han lå i sete som søsteren... Så det går greit å føde store unger også. Syns ikke det var så forferdelig vondt, men så har jeg vel kanskje en høg smerteterskel også...[8|]

Jøss!! Godt å høre at det kan være sånn også! Alle snakker bare om SMERTE!!!

var bra det da [:D]

Back
Topp