Så HÆRLIG!!!!!

Apeloffen

Forumet er livet
Våkna at Elias stod å gaula MAAAMMAAA i senga si kl halv 8. [:D]
Opp og sprett vettu.. Møter en hææærlig morrafugl som gjerne vil se barne tv, og hadde lyst på pannekaker til frokost[:)] Og siden vi hadde røra igjen etter gårdagens middag, så disket jeg opp med pannekaker til gutten mens han ser barnetv[:)] Og jeg.. jeg føler meg fantastisk!!![:D][:D] Sola skinner ute. Det er lyst og fint, og jeg er fast bestemt på at i dag skal vi kose oss ute[:)][:D]
Jeg har jo ligget på sofaen i 2 uker i influensa og kvaaaalme, men i dag er bare alt perfekt!! Nydelig dag!! Jeg blir så lykkelig[:D][:D]

Ha en fantastisk nydelig dag jenter, Det skal iallefall jeg ha[:)]

høres hærli ut
godt du e i bedre form nu

våkna å a ei som ropte mamma å ett eller anna m et pint monster (va vest et fint monster)

ORIGINAL: •Skjønningene•

Kooos dere masse[:)]

[:D]Takk[:D] Og dere også![:D]

åååååh, jeg føler sånn skikkelig livsglede i dag[:D][:D]

ORIGINAL: Homer

Så kjekt[:D] Her er det surt og grått og jeg skal på jobb [:'(]

[:D] Du får overse d fæle været da, og likevell ha en super dag på jobb[:)]
Ha jobber du med forresten?[:)]

ORIGINAL: snikende ullteppe

høres hærli ut
godt du e i bedre form nu

våkna å a ei som ropte mamma å ett eller anna m et pint monster (va vest et fint monster)

Hærlig hærlig[:)]

Godt  høre at monster kan være fine også[:D]

ORIGINAL: Apeloffen ruger

Så kjekt[:D] Her er det surt og grått og jeg skal på jobb [:'(]

[:D] Du får overse d fæle været da, og likevell ha en super dag på jobb[:)]
Ha jobber du med forresten?[:)]

Skal prøve å selge sykler i gråværet, det er liksom lettere i finvær [8|][8D]

åja hehe..fatter tegninga[:D] Lykke til med sykkelsalget da![:D] Skal sende noen solstråler din vei[:)]

Push push[:D]

Hehe, så godt [:D]
Her er det også nydelig vær! Eldstejenta ønsker å prøve ut de nye skøytene sine idag, så vi får se da..
Jeg sitter her med en diger hevelse i ene kinnet, på størrelse med en mandarin, etter å ha fjernet 2 visdomstenner på torsdag.  fy fader, det gjorde vondt [:'(] (joda, fikk bedøvelse, men  noe av bedøvelsen gikk ut etter 35minutter...)

Men har 1 ibux igjen jeg kan ta om smertene blir for vonde, så jeg skal da alltids få meg ut [:D]
Sambo ligger utslått med influensa...nååååde han hvis jeg blir smittet

[:D]

Kooooose dere masse ute idag! Er så herlig når det er finvær! [:)]

ORIGINAL: Dama

Hehe, så godt [:D]
Her er det også nydelig vær! Eldstejenta ønsker å prøve ut de nye skøytene sine idag, så vi får se da..
Jeg sitter her med en diger hevelse i ene kinnet, på størrelse med en mandarin, etter å ha fjernet 2 visdomstenner på torsdag.  fy fader, det gjorde vondt [:'(] (joda, fikk bedøvelse, men  noe av bedøvelsen gikk ut etter 35minutter...)

Men har 1 ibux igjen jeg kan ta om smertene blir for vonde, så jeg skal da alltids få meg ut [:D]
Sambo ligger utslått med influensa...nååååde han hvis jeg blir smittet

[:D]

Kooooose dere masse ute idag! Er så herlig når det er finvær! [:)]

wæææh, det hørtes ikke noe godt ut!
Håper smertene gir seg snart da![:)]

Han en fiiin dag[:D]

Back
Topp