Så gjekk vatnet..

Smiley:)

Ønsker seg det største i verden!
Aprillykke 2017
Frå at kroppen ikkje gav noko tegn på nært forestående fødsel, so gjekk vatnet mitt for 1,5t siden. Begynner å kjenne nokon svake rier.
Har snakka med føden og skal opp på sjekk i 10-tida.
Veit eg burde sova, men eg er lys våken! Kunne vaska huset med den energien eg føler no.

Frå at kroppen ikkje gav noko tegn på nært forestående fødsel, so gjekk vatnet mitt for 1,5t siden. Begynner å kjenne nokon svake rier.
Har snakka med føden og skal opp på sjekk i 10-tida.
Veit eg burde sova, men eg er lys våken! Kunne vaska huset med den energien eg føler no.
Lykke til :) :)

SÅÅÅ spennende!! Men håper du fikk sove litt, energien trenger du nok ;) masse lykke til!

Lykke til:)

Har sovet godt. Våkna nokon gonger. Drømt om fødsel når eg søv. Ikkje masse anna som sviver i hode no.. Hehe

Har sovet godt. Våkna nokon gonger. Drømt om fødsel når eg søv. Ikkje masse anna som sviver i hode no.. Hehe

Spennende dag. Iløpet av dagen får du kanskje lille nurket i armene♡♡♡
Masse lykke til

Liten spøkefugl i magen.. Etter og ha brukt nokon timar på føden, so viser det seg at det var falsk alarm (er nok vatnet mellom hinnene) :/ men det var so utulig masse vatn!!
gjett om eg er skuffa!

Last edited:
Kunne ikkje tru det med dei mengdene vatnet at det berre var hinnevatn. Men nesten ingen lekkasje på sjukehuset. Får kryssa fingrane for at det skjer noko snart igjen. Er litt tungt å gå frå og tru det blir fødsel, for så å gå tilbake til at det sikkert blir overtid (førstegangs).

Back
Topp