Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Elias_SiljeMor88
Så trist [:(][:(]
***Sender deg en stor klem og håper på at en liten spire setter seg snart**
ORIGINAL: gira
huff, kjenner godt til det der[:(][:(][:(]
trøsteklemmer
ORIGINAL: lillea
prøvde dere lenge med førstemann?
ORIGINAL: Smulen
Pokkers dritttante Tvilling74, at ikke hun bare kan ta et hint? Føler med deg men det vet du jo
ORIGINAL: ~Rosa~
ORIGINAL: Tvilling74
Ja da kom den pokkers tanta denne gangen oxo..[:'(][:(]
Nå tror jeg at jeg snart gir opp etter 13 mnd med prøving her[:(][:(]
Skjønner ikke hvorfor det skal være så forbaska vanskelig for en liten spire å feste seg her hos meg..[:(][:(][:(][:(]
Ikke gi opp! Prøv heller å tenke på noe annet en stund, i stedenfor å henge her inne og håpe for hver eneste dag som går... Det vil bare slite deg ut!!!
Jeg prøvde i 18 måneder før jeg fant ut at jeg var gravid!!!
Det var ingenting i veien med verken meg eller mannen, men vi fikk det bare ikke til så lenge vi prøvde som hardest.
Hver måned håpet jeg - og ble like skuffet. Så begynte jeg å fokusere på andre ting og gjett om ikke snuppa dukket opp!!! (og vi hadde bare hatt sex 2-3 ganger den måneden helt tilfeldig)...
ORIGINAL: ~Rosa~
Ikke gi opp! Prøv heller å tenke på noe annet en stund, i stedenfor å henge her inne og håpe for hver eneste dag som går... Det vil bare slite deg ut!!!
Jeg prøvde i 18 måneder før jeg fant ut at jeg var gravid!!!
Det var ingenting i veien med verken meg eller mannen, men vi fikk det bare ikke til så lenge vi prøvde som hardest.
Hver måned håpet jeg - og ble like skuffet. Så begynte jeg å fokusere på andre ting og gjett om ikke snuppa dukket opp!!! (og vi hadde bare hatt sex 2-3 ganger den måneden helt tilfeldig)...
Jeg vet det ikke er lett å tenke på noe annet, men du er nødt til å forsøke!
Jeg ble helt oppgitt når venninner som begynte å prøve senere enn meg ble gravide i hytt og pine, og fikk barn. T.o.m. en som ble gravid før meg som fikk beskjed om at hun kanskje ikke kunne bli gravid en gang!!!

ORIGINAL: Lassie
Du vet at hvis dere har prøvd i over 12mnd (du skrev 13pp gjorde du ikke?) - så kan dere bli utredet for sekundær infertilitet?
Så det var flere som skrev til deg at dere har jo en sønn, så dere vet at dere kan få. Men faktisk så kan jo ting forandre seg i kroppen i mellomtiden, så situasjonen i kroppen før du fikk førstemann trenger ikke være likedan som nå.
Håper det lykkes for dere snart, vet så altfor godt hvor vondt det er å ikke lykkes når man ønsker det...
ORIGINAL: Tvilling74
prøvde dere lenge med førstemann?
Ja vi prøvde i 11 mnd med Noah..
Å til alle dere som sier jeg skal prøve å slappe av og ikke tenke så mye på det..
Det er ikke så veldig lett akkurat når ønsket om ett barn er så høyt som det er hos oss..[:(]
Å takk for alle trøste klemmene[:)]
huff da. kan ikke være lett å gå sånn to ganger;)[:(]
skjønner du er frustrert