Så gikk det ikke denne gangen heller

Pokkers dritttante Tvilling74, at ikke hun bare kan ta et hint? Føler med deg men det vet du jo

prøve å ikke tenke på det, det er da det skjer......

ORIGINAL: Elias_SiljeMor88

Så trist [:(][:(]

***Sender deg en stor klem og håper på at en liten spire setter seg snart**

*sukk*  har du vært i kontakt med legen så du kan få litt spire-puffe-hjelp? Det kan bare være en filleting.... kanskje..... eller så er det bare en tregost....

kjenner meg så alt får godt igjen i det der. Her er vi i pp 17 nå, å vi får hjelp av legen om det ikke klaffer nå. Er dritt lei jeg også.
Mange klemmer sendes til deg[;)]

Sender deg en KJEMPE stor klem vennen

[:o][:(][:o]uffda, snuppa..... Men tenk framover da, den setter seg nok skal du se[;)]

Trøstekozkoz

ORIGINAL: lillea

prøvde dere lenge med førstemann?

Ja vi prøvde i 11 mnd med Noah..
Å til alle dere som sier jeg skal prøve å slappe av og ikke tenke så mye på det..
Det er ikke så veldig lett akkurat når ønsket om ett barn er så høyt som det er hos oss..[:(]

Å takk for alle trøste klemmene[:)]

ORIGINAL: Smulen

Pokkers dritttante Tvilling74, at ikke hun bare kan ta et hint? Føler med deg men det vet du jo

Ja det vet jeg Smulen,å jeg føler med deg [:)]

Signerer[:(]

ORIGINAL: ~Rosa~

ORIGINAL: Tvilling74

Ja da kom den pokkers tanta denne gangen oxo..[:'(][:(]
Nå tror jeg at jeg snart gir opp etter 13 mnd med prøving her[:(][:(]

Skjønner ikke hvorfor det skal være så forbaska vanskelig for en liten spire å feste seg her hos meg..[:(][:(][:(][:(]

Ikke gi opp!
Prøv heller å tenke på noe annet en stund, i stedenfor å henge her inne og håpe for hver eneste dag som går... Det vil bare slite deg ut!!!

Jeg prøvde i 18 måneder før jeg fant ut at jeg var gravid!!!
Det var ingenting i veien med verken meg eller mannen, men vi fikk det bare ikke til så lenge vi prøvde som hardest.
Hver måned håpet jeg - og ble like skuffet. Så begynte jeg å fokusere på andre ting og gjett om ikke snuppa dukket opp!!! (og vi hadde bare hatt sex 2-3 ganger den måneden helt tilfeldig)...

Det er ikke så lett å ikke tenke på noe annet når ønsket er der så sterkt..
Å om jeg henger her eller der tror jeg faktisk ikke så så mye å si..

ORIGINAL: ~Rosa~
Ikke gi opp!
Prøv heller å tenke på noe annet en stund, i stedenfor å henge her inne og håpe for hver eneste dag som går... Det vil bare slite deg ut!!!

Jeg prøvde i 18 måneder før jeg fant ut at jeg var gravid!!!
Det var ingenting i veien med verken meg eller mannen, men vi fikk det bare ikke til så lenge vi prøvde som hardest.
Hver måned håpet jeg - og ble like skuffet. Så begynte jeg å fokusere på andre ting og gjett om ikke snuppa dukket opp!!! (og vi hadde bare hatt sex 2-3 ganger den måneden helt tilfeldig)...
Jeg vet det ikke er lett å tenke på noe annet, men du er nødt til å forsøke!

Jeg ble helt oppgitt når venninner som begynte å prøve senere enn meg ble gravide i hytt og pine, og fikk barn. T.o.m. en som ble gravid før meg som fikk beskjed om at hun kanskje ikke kunne bli gravid en gang!!!

Hvis du prøvde så lenge, så burde du vite hvor mye en slik kommentar sårer [:'(] 

Du vet at hvis dere har prøvd i over 12mnd (du skrev 13pp gjorde du ikke?) - så kan dere bli utredet for sekundær infertilitet?

Så det var flere som skrev til deg at dere har jo en sønn, så dere vet at dere kan få. Men faktisk så kan jo ting forandre seg i kroppen i mellomtiden, så situasjonen i kroppen før du fikk førstemann trenger ikke være likedan som nå.

Håper det lykkes for dere snart, vet så altfor godt hvor vondt det er å ikke lykkes når man ønsker det...

ORIGINAL: Lassie

Du vet at hvis dere har prøvd i over 12mnd (du skrev 13pp gjorde du ikke?) - så kan dere bli utredet for sekundær infertilitet?

Så det var flere som skrev til deg at dere har jo en sønn, så dere vet at dere kan få. Men faktisk så kan jo ting forandre seg i kroppen i mellomtiden, så situasjonen i kroppen før du fikk førstemann trenger ikke være likedan som nå.

Håper det lykkes for dere snart, vet så altfor godt hvor vondt det er å ikke lykkes når man ønsker det...

Skal snakke med GU den 31 Mars,så får vi se hva han sier..
Så jeg håper han klarer å finne ut av noe nå,for vi har prøvd 13 mnd nå,men Noah var vi prøvere i 11 mnd.

Så takk for gode ord[:)]

så leit[:(]  krysser fingrene for deg at den snart sitter.. 

ORIGINAL: Tvilling74

prøvde dere lenge med førstemann?

Ja vi prøvde i 11 mnd med Noah..
Å til alle dere som sier jeg skal prøve å slappe av og ikke tenke så mye på det..
Det er ikke så veldig lett akkurat når ønsket om ett barn er så høyt som det er hos oss..[:(]

Å takk for alle trøste klemmene[:)]

huff da. kan ikke være lett å gå sånn to ganger;)[:(]

skjønner du er frustrert

Nei det er ikke så artig,men men..Ikke så mye jeg får gjort desverre[:(]

Back
Topp