Så gikk det ikke denne gangen heller

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Ja da kom den pokkers tanta denne gangen oxo..[:'(][:(]
Nå tror jeg at jeg snart gir opp etter 13 mnd med prøving her[:(][:(]

Skjønner ikke hvorfor det skal være så forbaska vanskelig for en liten spire å feste seg her hos meg..[:(][:(][:(][:(]

huff da, sikkert ikke enkelt det der, her klaffa det med en gang nesten, så vanskelig å sette seg inn i hvordan det er.

huff, kjenner godt til det der[:(][:(][:(]
trøsteklemmer

ORIGINAL: gira

trøsteklemmer

Vet hvordan det - men funker nok best om man ikke er opphengt i at man skal bli gravid........

Prøv å ikke tenke for mye på det (vet hvordan det er....) men KOS dere masse sammen[:)] Ha sex når dere har lyst og ikke for at det er "riktig" periode i syklusen, kanskje er syklusen din annerledes enn du tror og at du/dere derfor "bommer"?

ORIGINAL: Elias_SiljeMor88

Så trist [:(][:(]

***Sender deg en stor klem og håper på at en liten spire setter seg snart**

Tusen takk alle sammen..
Er så godt å få ut litt frustrasjon her..Har mest lyst til å legge meg ned å grine her[:(][:(]

ORIGINAL: Destiny85

Jeg prøvde i 13 mnder jeg å... vet det er frustrerende!

Hvordan funker kroppen din da? Har du regelmessig syklus? Sikker på at du har eggløsning?
Mitt problem var PCO-preg på eggstokker, uregelmessig syklus og ingen eggløsning... Ble gravid på første enkle pergokur...

Ja den er ganske så regelmessig..Men forje gang var jeg 14 dager over tiden..Så da var jeg bombesikker på at jeg var gravid..

Men nå skal jeg på GU den 31 mars,så da får han jaggu sjekke at alt er som det skal være der..

Dere vet iallfall at dere kan få barn iom at dere har 1 fra før....

TENK POSITIVT også er det bare å få ut frustrasjonen på babyverden[:)]

ORIGINAL: EmiliesMor

Dere vet iallfall at dere kan få barn iom at dere har 1 fra før....

TENK POSITIVT også er det bare å få ut frustrasjonen på babyverden[:)]

Ja å jeg vet at jeg har verdens hærligste sønn[:D]
Å vet det er andre som sliter mere enn meg,men ikke så lett å tenke på det midt oppi dette her..

ORIGINAL: Tvilling74

Tusen takk alle sammen..
Er så godt å få ut litt frustrasjon her..Har mest lyst til å legge meg ned å grine her[:(][:(]

uff[:(]
vet ikke helt hva jeg skal si,for har ikke slete selv..
men har du prøvd pergo??det kan jo hjelpe??
x fingrene for dere[:)]

uff da, så dumt...

krysser fingra for at dere lykkes neste gang

ORIGINAL: gira

trøsteklemmer

ORIGINAL: Tvilling74

Ja da kom den pokkers tanta denne gangen oxo..[:'(][:(]
Nå tror jeg at jeg snart gir opp etter 13 mnd med prøving her[:(][:(]

Skjønner ikke hvorfor det skal være så forbaska vanskelig for en liten spire å feste seg her hos meg..[:(][:(][:(][:(]

Prøv å ikke tenk på det en stund så kan det være at du blir gravid og spiren fester segvhehe,sånn skjedde det med kusinen min i alle fall,de hadde prøvd i nesten 3 år og hun mistet to ganger og så gadd de bare ikke mer og der ble hun jammen gravid[;)]

ORIGINAL: Nikki!

så trist. håper det snart er en spire hos deg

ORIGINAL: EmiliesMor

Vet hvordan det - men funker nok best om man ikke er opphengt i at man skal bli gravid........

Prøv å ikke tenke for mye på det (vet hvordan det er....) men KOS dere masse sammen[:)] Ha sex når dere har lyst og ikke for at det er "riktig" periode i syklusen, kanskje er syklusen din annerledes enn du tror og at du/dere derfor "bommer"?

Hvor lenge prøvde du?

Back
Topp