så gikk det galt igjen...

neeeeeiiiii noe så forferdelig! Trodde virkelig ikke jeg skulle få lese et slikt innlegg fra deg nå, alt har jo gått så bra.
Håpa og trodde virkelig det var din tur nå.
Men livet er grusomt urettferdig!
Håper virkelig de setter igang en skikkelig utredning på deg nå, så du kommer til bunns i problemet og får gjort noe med det.
 
Mange mange trøsteklemmer til deg! Tenker masse på deg nå. Så ufattelig trist[:(][:(][:(]
 
 
ORIGINAL: Rosamunde

Ord blir fattige i en slik stund, det skulle ikke være mulig å oppleve dette flere ganger [:(]. Jeg håpet virkelig at det gikk din vei nå, det så jo så bra ut. 
 
Ta vare på hverandre i tiden fremover, og kos dere som best dere kan på ferie! 


Signerer! Her finnes det ingen ord som kan hjelpe[:(]
Håper dere får en fin ferie, og tatt  godt vare på hverandre!
 
ORIGINAL: hegemw

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiii, at det skal være så utrolig urettferdig her i verden.
jeg var så sikker på at nå var det gått bra. gir deg en stor klem.

ha en fin tur på kreta og plei hverandre godt.


 
Så vannvittig mye smerte enkelte skal måtte gjennomgå[:(] Håper dere på et vis klarer å kose dere på ferien. Klem
 
sier som de andre her bleiesmurfen , dette var utolig trist å høre , har ikke ord for dette , det er såå urettferdig at dere skal måtte oppleve dette . sender en stooor trøste klem og håper at dere kan få hjelp på rikshospitalet.
 
Kjære bleiesmurfen. Dette var helt forferdelig trist å lese. Jeg har vært borte herfra noen uker nå og skulle virkelig ønske jeg kunne ha lest andre nyheter om deg og spira. Har tenkt så masse på deg og krysset fingrene for at det denne gangen var din tur.
 
Hvordan går det med deg nå? Huff, dette er virkelig leit. Sender deg en stor Sarahklem og masse tanker.
 
Back
Topp