så gikk det galt igjen....

Huff, det var ikke moro å lese dette her!!!
 
Så ufattelig urettferdi at du skal oppleve dette gang på gang!!!
 
Håper de finner ut av dette å kan gi deg den hjelpa du trenger og t du og din nye kjære blir foreldre snart!!!
 
Lykke til
 
(håper litt at du mista en tvilling, at du fortsatt er gravid)
 
Merkelig og trist at du skulle miste igjen...
ER rart at de ikke kan finne noe,for det er ikke normalt å ikke klare å holde på spiren ...
 
Vet ikke om du er blitt undersøkt,men har de tatt den blodprøven av deg ,som viser om du får blodpropp lett? Gyn sa til meg at om jeg mister en gang til,så skal det sjekkes (antikoagulasjons ett eller annet..)
Enn sånn hormoner,som hjelper til å holde på det befruktede egget ?[8|]
 
Huff...
 
 
 
 
KLem fra kråkemor....
(har ikke lest hele tråden,kansje er det blitt skrevet om dette før--sorry isåfall...Men kom til å tenke på det..)
 
ORIGINAL: ~~ladybird~~

Merkelig og trist at du skulle miste igjen...
ER rart at de ikke kan finne noe,for det er ikke normalt å ikke klare å holde på spiren ...

Vet ikke om du er blitt undersøkt,men har de tatt den blodprøven av deg ,som viser om du får blodpropp lett? Gyn sa til meg at om jeg mister en gang til,så skal det sjekkes (antikoagulasjons ett eller annet..)
Enn sånn hormoner,som hjelper til å holde på det befruktede egget ?[8|]

Huff...




KLem fra kråkemor....
(har ikke lest hele tråden,kansje er det blitt skrevet om dette før--sorry isåfall...Men kom til å tenke på det..)

 
de har tatt den blodprøven og mange andre. bl.a om jeg er resistent mot sæd [&:][:D]
alle prøver er fine, men jeg har fått albyl-e som er blodfortynnende som jeg alikevel skal ta med tanke på blodpropper. bare i tilfelle.
har også fått hormongelè (progesteron) som skal hindre mensen i å komme, selv om hormonprøvene også var fine [8|] det er liksom det eneste de kunne tilby [&o]
 
men da jeg var på sykehuset hadde jeg mistet 3 ganger, 2 av dem ma. de 2 siste gangene som jeg da skulle ta albyl og progesteron rakk jeg ikke mer enn å få positiv test før jeg begynte å blø.... [:(]
men det er mulig det kan hjelpe om jeg begynner på progesteron FØR egget blir befruktet/fester seg [:)]
skal be om å få prøve det. svindyre greier (500,- for en mnd forbruk [8D]) og jeg må ta det de første 3 mnd etter befruktning også [&:] men det er såååå verdt det hvis det kan hjelpe [:D]
 
rart med det. denne babyen var ikke planlagt, men nå begynner vi å planlegge [:D]
har kjent kjæresten min i 4 mnd, så det er tidlig (vel, det skal sies at vi var ungdomskjærester og kjente hverandre fra før da [:D]) men vi ser jo at vi trenger hjelp til dette [&o]
som han sier; heller "for tidlig" enn aldri. og det er jeg enig i [:)]
 
tok forresten en test i morges. streken er nå knapt synlig, så da fikk jeg bekreftet at det har gått galt [:(] men heller det enn å gå i det uvisse [&o]
 
takk for støtte, gode tanker og ord jenter [:)]
jeg er så glad jeg har dere! [:)]
 
klem fra en evig optimistisk bleiesmurf! [:D]
 
(vi KAN jo ikke gi opp [8D])
 
Uff, tenker på deg jeg og!! Så ufattelig urettferdig at du skal gjennom alt dette...
Sender en klem
 
ORIGINAL: Sola1979

Uff, tenker på deg jeg og!! Så ufattelig urettferdig at du skal gjennom alt dette...
Sender en klem
 
ORIGINAL: Apple

Tenker på deg jeg også... Og er veldig glad for at du har fått deg en slik flott, støttende kjæreste!

 
ja, han er fantastisk! Han har vist mer sorg og medfølelse for denne aborten enn han andre gjorde med de 4 [8|]
han forrige syns bare synd på meg (som måtte kjenne det på kroppen). han her sørger oppriktig for barnet vi mistet [&o] for sin egen del. ikke bare for min del.
han er en flott fyr på alle områder [:)]
 
ORIGINAL: bleiesmurfen

ORIGINAL: Apple

Tenker på deg jeg også... Og er veldig glad for at du har fått deg en slik flott, støttende kjæreste!


ja, han er fantastisk! Han har vist mer sorg og medfølelse for denne aborten enn han andre gjorde med de 4 [8|]
han forrige syns bare synd på meg (som måtte kjenne det på kroppen). han her sørger oppriktig for barnet vi mistet [&o] for sin egen del. ikke bare for min del.
han er en flott fyr på alle områder [:)]

 
så bra da snuppa[:)]
 
ja det er viktig med god støtte, tenker masse på deg[;)]
 
ORIGINAL: Apple

Tenker på deg jeg også... Og er veldig glad for at du har fått deg en slik flott, støttende kjæreste!

 
Vet ikke hva jeg skal si, jeg så jeg signerer denne og sender deg en stor klem.
 
Back
Topp