så gikk det galt igjen....

bleiesmurfen

Elsker forumet
sjokket og gleden ble kortvarig - igjen [:(]
 
begynte å blø i går...
var hos legen og ble sykemeldt ut uka for sikkerhetsskyld, i tilfelle det skulle gå bra mot alle odds [8|]
men jeg blør for mye. har ikke noe håp [&o] dette er fyktelig tungt. for oss begge [:(]
 
dette er nå femte abort på rad. så det er tydelig at jeg ikke funker, selv med ny mann [8|]
 
men vi vil ikke gi opp. vi vil få hjelp sånn at vi har en plan når vi begynner å prøve...
er jo allerede i systemet på sykehuset, men det var etter den 3. gangen. og alle prøver da var fine. men nå får de værsågod undersøke meg fra topp til tå! [:@] legen sa jeg var et sjeldent tilfelle [8|] bare det å ha to ma var sjeldent [>:]
men det må jo være noen andre i systemet som har opplevd det samme og som har fått hjelp??? [8|]
 
det er ikke bare det å miste dette kjærlighetsbarnet som er fryktelig, men også vissheten om at jeg ikke funker og at jeg kanskje ikke kan få flere barn [:(]
livet kan være så j****g urettferdig!!! [:@][:(]
 
 
 
Huffameg[:(][:(] Ikkje noko kjekt å høyra detta bleiesmurfen!! Må væra heilt forj***** når da skjer sånt gong på gong, eg kan ikkje forestilla meg det ein gong. Er heller ingen ord som kan trøsta..

Men tenker på deg, og sender deg en god klem**

No må snart legane hjelpa deg ja!! For sånt kan ikkje være "normalt"!!! Stå på!
 
[:(]så forferdelig trist då[:(]
 
håper de snart tar imot deg på sykehuset så du får sjekket oppi dette.
 
sender deg en stor og god trøsteklem
 

 
Det var da måte på hvor mye fælt du skal utsettes for da!
 
vet ikke helt hva jeg skal si, det er fryktelig trist!
klem til deg!
 
ORIGINAL: miss86

Huffameg[:(][:(] Ikkje noko kjekt å høyra detta bleiesmurfen!! Må væra heilt forj***** når da skjer sånt gong på gong, eg kan ikkje forestilla meg det ein gong. Er heller ingen ord som kan trøsta..

Men tenker på deg, og sender deg en god klem**

No må snart legane hjelpa deg ja!! For sånt kan ikkje være "normalt"!!! Stå på!
 
ORIGINAL: Muppa

Har ikke ord jeg vennen. Får vondt langt inn i hjerterota. Ja, livet ER urettferdig. Og om sykehuset ikke tar deg alvorlig nå skjønner jeg ingenting. Kan ikke begynne å forstå hvor vondt dette er for deg/dere.

Sender verdens største trøsteklem til deg [:(]
klem herfra og[:(]
 
huff, det var da mye du skulle gjennom også da[:(]
 
Jeg kjenner ikke så godt til situasjonen din...
MEn jeg har selv mistet 4 ganger og de fant ikke ut noe galt. Men så fikk jeg crinone(progesteron) gel i dette sv.sk og skal nå ha baby i mai[:D]
Vet ikke om du har prøvd det, men kanskje verdt et forsøk siden du blir gravid[&:]
ønsker deg masse lykke til med videre prøving[:)]
 
huff, det var leit å høre.  gir deg en klem
 
ORIGINAL: miss86

Huffameg[:(][:(] Ikkje noko kjekt å høyra detta bleiesmurfen!! Må væra heilt forj***** når da skjer sånt gong på gong, eg kan ikkje forestilla meg det ein gong. Er heller ingen ord som kan trøsta..

Men tenker på deg, og sender deg en god klem**

No må snart legane hjelpa deg ja!! For sånt kan ikkje være "normalt"!!! Stå på!
 
ORIGINAL: VilSåGjerne

[:(]så forferdelig trist då[:(]

håper de snart tar imot deg på sykehuset så du får sjekket oppi dette.

sender deg en stor og god trøsteklem
 
ORIGINAL: Line84

Så grusomt[:(] Sender deg alle mine tanker! Masse lykke til videre!
 
ORIGINAL: go* mamma*n

huff, det var da mye du skulle gjennom også da[:(]

Jeg kjenner ikke så godt til situasjonen din...
MEn jeg har selv mistet 4 ganger og de fant ikke ut noe galt. Men så fikk jeg crinone(progesteron) gel i dette sv.sk og skal nå ha baby i mai[:D]
Vet ikke om du har prøvd det, men kanskje verdt et forsøk siden du blir gravid[&:]
ønsker deg masse lykke til med videre prøving[:)]

 
har fått Crinone og Albyl - e som jeg skal ta fra positiv test, jeg har bare ikke rukket å komme i gang med det før jeg har begynt å blø [:(]
men det er godt å høre at det har vært vellykket for dere! [:)] det gir jo litt håp.
antagelig må jeg begynne på crinone fra eggløsning, så jeg har hormonet i kroppen FØR befruktningen mente fastlegen. skal tilbake til henne på mandag og skal be henne om å henvise meg til videre oppfølging slik at vi har en plan for neste gang.
 
Gratulerer med spiren forresten [:)]
 
Takk for alle gode ord og tanker jenter [:)]
 
dette er beintøft [:(]
og den dumme kroppen oppfører seg ikke normalt heller. nå har det nesten sluttet å blø [&:]
"normalt" når jeg mister øker det jo i styrke for så å avta. og det blør like lenge som en mens, hvis ikke mer... i alle fall er det MER blod enn en vanlig mens.
men ikke denne gangen [8|]  jeg har ikke blødd like mye som en vanlig mens, og jeg hadde bare litt rieliknende smerter noen ganger på mandag.
men det blodet som har kommet er mørkt, tykt og slimete (sorry detaljer [&:]) og det kommer bare i forbindelse med at jeg går på do.
kjente på tappen i går kveld, og den er fortsatt lukket [8|]
 
og jeg blir så irritert på meg selv som da tillater meg å håpe... [>:] enda jeg VET av erfaring at det ikke er noe håp.... tenker at det kan jo være en tvilling osv... det HAR jo skjedd med andre før [8|]
kjenner mer i brystene nå enn før jeg tok de positive testene [8D]
 
men jeg vet jeg bare blir enda mer skuffet av å håpe [>:] for snart setter det i gang å blø for alvor, og da er skuffelsen enda større [:(]
kan ikke bare kroppen gjøre jobben sin??? [:@]
 
 
 
huff da, skal jammen ikke være lett dette nei, kroppen er kanskje litt forvirret ja.
gir deg en god klem
 
Å nei, vennen, dette skulle ikke skje[:(] 
Vet ikke hva jeg kan si til deg, annet enn at jeg håper med deg...
Søte snille bleiesmurf, dette har du ikke fortjent!!
Masse klemmer fra meg!
 
uff syns så inmari synd på deg, ingen fortjener å ha det sånn, håper s inderlig at spiren likevel klarer å klore seg fast...sender en trøste klem ...er det ikke noe legene kan gjøre for deg nå da ? få sjekket på ett eller annet vis om du virklig har mistet eller om spiren fremdeles klorer seg fast ?
 
ORIGINAL: *tulla*

uff syns så inmari synd på deg, ingen fortjener å ha det sånn, håper s inderlig at spiren likevel klarer å klore seg fast...sender en trøste klem ...er det ikke noe legene kan gjøre for deg nå da ? få sjekket på ett eller annet vis om du virklig har mistet eller om spiren fremdeles klorer seg fast ?

 
det er for tidlig å se noe på ultralyd, som er det sikreste, så det eneste vi kan gjøre er å vente og se [8|] skal til fastlegen igjen mandag, og regner med å bli sendt på ul da hvis jeg ikke blør mer. er da 5+3
 
skal ta en ny g.test i morgen for å se om den har blitt svakere [&o]
 
Back
Topp