Så Gøy :D

Shionage

Flørter med forumet
Med 2 barn og som student så har vi ikke så god råd, så i år har barna en sjokoladekalender hver fra europris, men har vært litt førevar i mnd før jul, så denne mnd vil jeg ikke ha noen regninger foruten om husleien, så med litt ekstra penger denne mnd har jeg funnet ut at hver helg frem til jul får barna en liten pakke sammen med sjokoladekalenderen, fikk første pakke på senga i dag, og det var to overlykkelige barn som våknet denne morgenen med pakke, hvor de er helt overbevisst at nissebarna har vært på besøk i natt. Tror jeg tar med meg denne tradisjonen til neste jul også

Herlig:D

Så gøy, og ikke minst helt genialt :D

Jeg er også student, og håper jeg klarer å gjennomføre eksamenene mine i mai/juni o_O

Så gøy, og ikke minst helt genialt :D

Jeg er også student, og håper jeg klarer å gjennomføre eksamenene mine i mai/juni o_O
Oi det blir sikkert tøft med et lite barn da, motivasjonen kan lett bli litt borte da, og ikke minst de stadige avbrytelser. Jeg har Bachelor i slutten av mars, så håper jeg klarer å bli ferdig med hele skolen før babyen kommer.

Oi det blir sikkert tøft med et lite barn da, motivasjonen kan lett bli litt borte da, og ikke minst de stadige avbrytelser. Jeg har Bachelor i slutten av mars, så håper jeg klarer å bli ferdig med hele skolen før babyen kommer.
Får helt super tilrettelegging på høgskolen, og har verdens mest fantastisk støttende samboer ;) Det hjelper veldig på motivasjonen at jeg er helt ferdig nå til sommeren :D

Back
Topp