Så forbanna !!!

Tvillingmamma91

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Fikk en pakke i posten i dag og hadde gleda meg til å komme hjem å åpne den !!! Nei da hadde gubben selvfølgelig gjort det ! Ble så sur, tenk hvis det var noe han ikke skulle se....

Jeg liker heller ikke at mannen åpner min post. Pakker eller konvolutter, selv om det ikke er noe "farlig". Heldigvis gjør han ikke det, og jeg åpner ikke hans.

Jeg liker heller ikke at mannen åpner min post. Pakker eller konvolutter, selv om det ikke er noe "farlig". Heldigvis gjør han ikke det, og jeg åpner ikke hans.

Jeg åpner regninger til begge siden vi er gift, men han åpner ikke mine fordi det står mitt navn på, men akkurat denne måtte han ta liksom... Ble en stor krangel ut av det å :(

Jeg åpner regninger til begge siden vi er gift, men han åpner ikke mine fordi det står mitt navn på, men akkurat denne måtte han ta liksom... Ble en stor krangel ut av det å :(

Uff da :( Fant dere ikke ut av det heller?

Hehehe...så mye hormoner er ikke lett å hanskes med :P

Det går an å si unnskyld når alt har roet seg ned da :) Gudene vet jeg har fyrt mer på mannen de siste månedene enn jeg pleier, men vi klarer vanligvis å sette oss ned i etterkant og snakke gjennom det.

Her har jeg en stående unnskyldning til mannen for hver gang mine hormoner løper løpsk. Han smiler heldigvis bare, og svarer sjelden. Han vet jeg egentlig ikke mener det, og at jeg ber om unnskyldning etterhvert...sånn når jeg har fått summet meg og tenkt littegranne :P

Her har jeg en stående unnskyldning til mannen for hver gang mine hormoner løper løpsk. Han smiler heldigvis bare, og svarer sjelden. Han vet jeg egentlig ikke mener det, og at jeg ber om unnskyldning etterhvert...sånn når jeg har fått summet meg og tenkt littegranne :P

Det ordnet seg heldigvis :)

Her åpner jeg all posten, mannen har ikke klaget. Tror han er glad han slipper. Sjeldent at han åpner post.

Back
Topp