Så flink jeg er ;)

TapperDenPyseteDama

Glad i forumet
Fikk lønning idag, og nå har jeg betalt regninger og satt penger på sparekontoen [:)]
Hormonene får meg til å bli økonomisk [8D]

SÅ bra :D Her er det helt annerledes, i går og i dag har jeg bare gått å svinsa rundt å ikke fått gjort noe!

jeg har ikke energi til å få gjort noe... stakkars mannen min kommer hjem til rote hus, og meg sittende i sofaen uten å ha laget middag eller noe.. men har vært så utrolig kvalmen i det sisste at jeg har ikke hatt ork til noe... håper snart energien min kommer tilbake...

Det gjør den nok helt sikkert mamma i 2010 :) Har ikke hatt så me energi til rydding og skolearbeid jeg heller (er student) Er så utrolig mye å tenke på akkurat nå, og har så mange spm lissm...

ORIGINAL: mamma i 2010

jeg har ikke energi til å få gjort noe... stakkars mannen min kommer hjem til rote hus, og meg sittende i sofaen uten å ha laget middag eller noe.. men har vært så utrolig kvalmen i det sisste at jeg har ikke hatt ork til noe... håper snart energien min kommer tilbake...

Skriver under på den. Sambo kommer hjem til bomba hus, sengtoy enda i vaskemaskinen og meg liggende på sofaen. Hva er det med denne begynnende tiden?
Er det noen andre som opplever og ikke sove like godt om natten lengre?

ORIGINAL: TapperDenPyseteDama

Fikk lønning idag, og nå har jeg betalt regninger og satt penger på sparekontoen [:)]
Hormonene får meg til å bli økonomisk [8D]

Så flink du er [:D]
Kanskje jeg skulle ansette deg som budsjettfører her i huset, for når jeg fikk lønn i forrige uke
betalte jeg ikke en eneste regning, det gjorde samboern. Jeg var ute å shoppa. Følte at jeg trengte det :p hehehe

TOMMELEN OPP FOR DEN! :)

ORIGINAL: Tine_mor

ORIGINAL: mamma i 2010

Skriver under på den. Sambo kommer hjem til bomba hus, sengtoy enda i vaskemaskinen og meg liggende på sofaen. Hva er det med denne begynnende tiden?
Er det noen andre som opplever og ikke sove like godt om natten lengre?

Signerer masse av dette! Har null energi, vil bare sove, men sover tidvis myye dårligere[&:] Føler meg sur og sliten,hehe![:)]

HE he så flott at hormonene fører så gode ting med seg da[:)]
Ikke bare sinne og tårer

Back
Topp