Så er d ingen symptomer

Evamor

Elsker forumet
Himmelbarn
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
merker at jeg blir litt små rar av å ikke ha noen symptomer.
Har aldri hatt mye. Men blir litt nervøs av å så å si ikke har noe.
Må legge godviljen på å strekke meg for å finne ligamentsmerter. Og er ikke kvalm. Er trøtt men hvilken småbarnsmor er ikke det. Hard i magen kan hvem som helst bli.

Sa til legen at d ikke var et problem når jeg var der sist uke. Meeeen kjenner at d har endret seg.
I går måtte jeg ta en test bare for å manne meg opp på noe.

Forstår redselen din godt. Kjenner på symptomer som kommer og går jeg også, men tror det er veldig normalt ❤️

Huff, fryktelig med alt man skal engste seg over:(
Håper du bare er heldig, og man vet aldri, plutselig kommer kvalmen for fullt:p

Eg har trodd nå den siste uka at eg var heldig å slapp unna kvalmen. Men plutselig kom den. Kunne heller tenkt meg å vært uten :)

Har aldri vært kvalm i de andre svangerskapene så har ikke helt troen. Blir jo babyer av d. Men du blir litt stresset i de ukene frem til du kjenner ungen.

Skjønner deg så godt! Har hatt det sånn i det siste jeg også. I følge alt som står på nett skal jeg ha en drøss med symptomer. Den siste uka har symptomene blitt færre og færre. I går kjente jeg ingenting. Brystene var nesten ikke ømme, kvalmen var helt borte, ingen overdrevne følelser, ingen ligamentsmerter og opplagt som bare det. Var helt sikker på at det var over. I løpet av natten har det snudd seg, nå har jeg morgenkvalme for første gang, og brystene er skikkelig ømme:smiley-bounce012 (Men det er også det eneste) Vi får prøve å være glade over få symptomer og at vi er friske og raske, selv om det egentlig er bedre å kjenne litt på at man er gravid:Heartpink

Jeg har også lite symptomer, litt mere i dag kanskje enn i går om jeg legger godviljen til.
Ingen kvalme, litt ømme pupper, litt tendens til halsbrann, mulig pitte litt murringer.
Blødningen fredag er ikke kommet tilbake, har veldig dårlig følelse egentlig.
Skal bli godt å bli ferdig med ultralyd, så jeg slipper denne uvitenheten.

Samme her. Skjønner ikke hva jeg tennte på da jeg ville ha litt mer symptomer. Kvalm herfra og til månen.

Mhm. Da e så plagsomt :banghead: eg kan ikkje kaste opp heller, så kvalmen e berre der uten at eg får kvitta meg med den :sour:

Samme her, endte med og ta en ny CB digital i dag bare for og se at den fortsatt slår ut på 3+ :P
Noe det gjorde.
Kjenner bite litt ligamentsmerter av,l treg mage, og brystene er ikke ømme men stikker av og til.
Gjør meg usikker og redd for om alt er ok inni der ;/ 7+1 i dag, ultralyd 11 juni!
Føles så lenge til!

Jeg har også lite symptomer, litt mere i dag kanskje enn i går om jeg legger godviljen til.
Ingen kvalme, litt ømme pupper, litt tendens til halsbrann, mulig pitte litt murringer.
Blødningen fredag er ikke kommet tilbake, har veldig dårlig følelse egentlig.
Skal bli godt å bli ferdig med ultralyd, så jeg slipper denne uvitenheten.
Når skal du ha ultralyd?

Når skal du ha ultralyd?
Vet ikke, før 11.juni sa de på sykehuset.
Skal ringe i morgen å prøve meg på haste time, siden jeg har litt feber også. Men det kommer nok av forkjølelse/halsen.

Håper du får kommet deg inn til en time.

Back
Topp