Så du Mercy?

Destiny85

Forumet er livet
Gruer meg til å legge meg jeg nå... kommer til å drømme som den stakkars 11 år gamle jenta i hele natt[&o]

(Kom inn på sykehuset pga høy puls og noe greier, skolen ringte faren. Han ble med på sykehuset og mora kom kort tid etter.. De var i konflikt etter brudd og datteren følte hun måtte ta morens parti. Moren tok med onkel på besøk på sykehuset, og verdiene til jenta ble høye, onkelen og moren dro. Sykepleieren finner henne på do, svimt av og med blod nedentil.. de finner en gammel tampong og en infeksjon. Hun hadde fått gonore[&:] Moren prater med henne og kommer ut å sier jenta har hatt sex med 4 gutter på skolen. Er opprørt og skylder på seg selv og mye jobbing. Når jenta begynner å bli frisk tar hun krykken og slår på seg selv, blir desperat fordi hun må hjem.. sykepleieren stopper henne å spør hva det er som skjer.. jentungen forteller at moren selger henne til voksne menn, og at en av mennene var "onkelen" som kom på sykehuset[:'(] Sykepleieren klikker og banker opp mora!)

æsj.. godt det var tv.. men sånt skjer helt sikkert mange steder[&o] verden i dag er grusom[X(]

Så det.. Kjente jeg ble skikkelig sinna !! OFF..
At sånne foreldre får barn liksom, er jo ting som faktisk skjer [:'(]

Back
Topp