så ble han syk igjen

lillemor80

Forelsket i forumet
da har vi vært oppe 6 ganger i natt og har allerede vært oppe i over en time her...kl. er 08.40. Mamma er trøtt ja! Felix hoster og nyser og snørra renner....er det ikke festlig da, siden vi begynner ferien nå på onsdag[:(]
Det er tydelig at han ikke tåler å være sammen med andre barn når de er forkjølet iallefall, for vi var sammen med søskenbarnet hans i helga. Og der renner snørra konstant...og når den i tillegg aldri blir tørket bort, blir den vel klinet litt overalt. og da er det ikke rart andre blir smittet!!! Ok, da har jeg vel fått litt utløp for min frusterasjon!!! Blir såååå irritert! Det er jo så varmt ute nå, rundt 26 grader her hver dag, og jeg kan ikke la lillegutt ligge i alt for varme klær heller, det er jo like ille det!! Men nå vet jeg liksom ikke helt hva jeg skal gjøre....

Uff da, stakkars lille Felix! God bedring til deg!!

Dakar liten! God bedring!

• God bedring Felix

Stakkar liten [:(]

La ham gjerne ligge i bare bleia om han er varm. Det gjør ikke noe om han er forkjølet, så lenge han ikke blir kald eller ligger i vinden/trekk. Helsesøster fortalte det da Jonathan var syk første gang som knøtt.

God bedring!! [:)]

Back
Topp