• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

så billig???

Martha2

Gift med forumet
eller er det noe jeg overser her? er det virkelig en vanlig psp spilller til en billig peng? eller er det slik jeg må kjøpe flere?
[:D][:D]
http://www.everbuying.com/product41482.html

Fake??

ORIGINAL: *MamMathea*

ORIGINAL: M3rl0t

Fake??

hmmm, tja si det?[:D]

Vil tro det.. Siden det ikke stå Sony noe sted..

ORIGINAL: *MamMathea*

Fake??

hmmm, tja si det?[:D]

Vil tro det.. Siden det ikke stå Sony noe sted..

Akkurat det tenkte jeg og...

Det er jo ikke sånn psp ser ut, men mindre det har kommet en ny versjon.
Tviler på at det er ekte vare

ORIGINAL: Shygirl

Det er jo ikke sånn psp ser ut, men mindre det har kommet en ny versjon.
Tviler på at det er ekte vare

tja så lenge den funker så gjør ikke det så mye egentlig[:D]

men greier ikke se om en kan se film på den, uten å måtte koble den til tv en.. hmmm..

Hva skjer nå da? Vanlige brukere har begynt med samme spørsmålene som disse dårlige google-translate-fyrene har drevet med i månedsvis? Er kontoene deres hacket, spøker dere, eller er dere seriøse?

ORIGINAL: IsThaBeth

Hva skjer nå da? Vanlige brukere har begynt med samme spørsmålene som disse dårlige google-translate-fyrene har drevet med i månedsvis? Er kontoene deres hacket, spøker dere, eller er dere seriøse?

Tenkte jeg og[8|]

Den er jo fake da. Logoen er jo helt annerledes, og man ser det jo på kvaliteten.
Ikke står det sony noe sted heller...

ORIGINAL: IsThaBeth

tenker du på de rare svarene lenger oppe no eller??

ser veldig fake ut ..har hørt at visst man bestiller sånne ting fra usa så ken man ikke bruke norske spill

ORIGINAL: Tøsa^^

Den er jo fake da. Logoen er jo helt annerledes, og man ser det jo på kvaliteten.
Ikke står det sony noe sted heller...

ORIGINAL: greenbyred

se it.all høyre

Back
Topp