Så bekymret. ..

FruLesehest

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Jeg hadde spysjuka forrige uke og etter det har jeg ikke følt meg like gravid som før. I dagmorges tok jeg en test som jeg hadde liggende.

Den viste bare en svak strek, mye svakere enn når jeg testet når jeg var 4+2 og i dag er jeg 9+1.

Er så utrolig bekymret, vet ikke hva jeg skal gjøre. Det er så klart ikke noe søndagsåpent apotek her så jeg får ikke tatt noen ny test før i morgen. Åh så motløs og rådløs.

Jeg har lest at streken blir svakere fordi nivået er så høyt. Jeg har opplevd det samme, så las jeg en plass at du skulle blande urin med vatn 50/50, da ble streken sterkere, funka her ihvertfall :)
er sikkert ingenting å bekymre seg over :)

Åh tusen takk. Det var akkurat et slik svar jeg ville ha.

Får prøve det med testen jeg kjøper i morgen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Når jeg var på sykehuset ved forrige SA så sa jordmor at man må huske på at HCG synker litt rundt uke 9-11 :)

Om det er noen trøst føler jeg meg ikke spesielt gravid jeg heller, men prøver å tenke at dette skal gå bra. Bestill time til tidlig ul om det vil berolige deg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Du kan få en tidlig ul for å berolige deg selv :) Det kan være lurt. Jeg skal iallefall ta en tidlig ul. Har med overlegg ikke testet mer etter jeg fikk bekreftet av lege at jeg er gravid. Jeg orker ikke bekymre meg mer enn nødvendig. Men ring til lege eller gyn og be om tidlig ul :) Alt er nok som det skal *klem*

Takktakk. Jeg har allerede bestilt privat Ul, men det er ikke før jeg er 11+6. Men er helt rolig nå. Ekstrem panikk i morges, men jo mer jeg leser om det, jo mer rolig blir jeg.

Takk for svar

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Går nok heilt fint ska du sjå =)
Veit ikkje kor eg fant da skjemaet, men HCG synke hvertfall et stykke ut i svangerskapet og helde seg nede =)

Kloke damer her;)

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app

Back
Topp