Såå redd nå !!

Lykkegravid

Betatt av forumet
Kom litt lyse rosa blod på papiret når jeg tørket meg nå helt panikk for at noe er galt. Gått galt to ganger før så jeg skal på ultralyd på mandag hvertfall, driter i om jeg må gå privat altså !!

Sent from my iPhone using BV Forum

Håpe alt er som det skal!:)

<3 venter en vinterbebi <3

Håper alt er som det skal

Kom litt lyse rosa blod på papiret når jeg tørket meg nå helt panikk for at noe er galt. Gått galt to ganger før så jeg skal på ultralyd på mandag hvertfall, driter i om jeg må gå privat altså !!

Jeg har hatt det noen dager for flere uker siden. Var på ultralyd forrige uke og alt var fint:) skjønner at du vil sjekke, men går nok bra:)

Uff så skummelt:( krysser fingrene for at alt er fint inni der♡

Dersom du ikke blør skikkelig og det ikke gjør vondt, så er det nok ufarlig!
Krysser fingrene for deg!

Sniiiker :)

Jeg hadde litt rosa på papiret i uke 4, nå er jeg i uke 37 og venter på at frøkna skal komme ut å hilse på <3

Jeg fikk skikkelig panikk når det var rosa på papiret den gang, for jeg var gravid på nytt bare 5 uker etter SA, men det gikk heldigvis bra :) det kom ikke noe mer blod :)

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Ja får håpe på det beste. Kom bare den ene gangen, så håper det ikke kommer mer :( Må ta en ultralyd uansett for og se. Sist viste jeg ikke at det var dødt før jeg kom på ultralyd i uke 9. Og da hadde det død i uke 6. Var på ultralyd for en uke siden, da banket hjerte som bare det. Håper på og se et lite hjerte til uka også <3

Håper alt går bra! Har selv blødd litt dette svangerskapet (var da på UL og så bankende hjerte) og mista to ganger før, så skjønner godt nervøsiteten din. Krysser fingrene for deg! :)

Håper alt står bra til med lille frøet i magen imorgen på ul. Krysser fingre og tær

❤️gutt 6 april 2013❤️
❤️termin 29 januar 2015❤️

Sniker litt fra juli/august. Hadde lyserosa på papiret flere ganger tidlig i graviditeten og i uke 15 hadde jeg flere småblødninger. Nå sliter jeg med halsbrann og spark i blæra i uke 36 ;-) Så det kan gå helt greit tross blødninger.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Tusen takk for oppløftende kommentarer damer :) Har ikke blødd noe mer så jeg krysser fingre. Ringer legen når det åpner, så skal jeg oppdatere dere senere :)

Blødde som om jeg skulle hatt mensen i noen timer for et par uker siden. Men alt var bra med trollet

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg sliter mye med blødninger. Har gjort det i de tidligere svangerskapene. I forskjellige mengder. Alle er her og det gikk bra. Blødd i dette svangerskapet også. Fant levende foster når jeg var på ul i uke 8. Skal på ny om 2 uker :) er spent.

Jeg skjønner du er redd. Og det med tanke på det du har opplevd. Ring og få deg en UL så du får roet deg ned. Det er kjipt å ikke vite. Gleder meg til jeg/ vi begynner å kjenne bevegelser :)

❤️Termin 17.jan.15❤️

Fikk ikke time hos legen før i morgen :( så da er det bare og holde pusten frem til da. Veldig godt og høre alle det har gått bra med :) håper jeg er like heldig denne gangen :)

Hvis d bare e litt og ikkje vondt så hadde eg ikkje beskymra mg :) eg blødde ein del i uke 4 varte bare 1 time og eg hadde vondt i magen mn tenkte ikkje d gekk gale forde :) blødde mye når eg va halveis me fyste og fekk beskjed at eg mysta mn fødte nå ein friske gutt :)

Back
Topp