såå lenge

Figo

Andre møte med forumet
til mars hehe

noen andre som føler at det er laaangt fram i tid [:D]

Jepp, det er i grunn latterlig lenge til! Rundt 15. august skal vi begynne å fortelle det til folk, og selv om jeg da (forhåpentligvis!) er 12 uker på vei, så ser jeg for meg at folk kommer til å svare: "Baby i mars, det er jo leeeenge til!" (hi, hi- de sier ikke det, men sånne tanker har jeg altså nå)

Men vi har mange fordeler: Slipper å være altfor høygravide i jula, slipper å gå høygravide i varmen, rekker å komme i god form til 17. mai slik at vi stolt kan vise frem babyen da osv..

Tiden kommer nok til å snegle seg framover. Det gjør den allerede for meg. Jeg skulle bare ønske jeg var over uke 12 [:)] Men men vi får val bare nyte graviditeten, er ikke noe mer å gjøre hehe

Ser ut som vi har truffet ganske bra med fordeler av å få babyer i mars!

Det virker veeeldig lenge til mars ja... Men tida går jo skremmende fort da, jeg skulle egentlig hatt januar-baby jeg, men mista i mai...
[:(] 
Fikk beskjed om å vente med prøvinga en måned og tenkte at det er jo såååååå lenge til...! Men her sitter jeg gravid igjen, har nesten ikke rukket å skjønne hvor fort det har gått! Vi har jo en del forberedelser foran oss da, så det er kanskje greit å ha litt god tid? (Selv om jeg omtrendt har planlagt alt fra hvordan jeg vil føde til hva barnet skal hete, åssen vogn vi skal ha, seng... hi, hi, her snakker vi redebygging! Men jeg er nok ikke alene om det!)

Back
Topp