ORIGINAL: Looney
ORIGINAL: Delia
Det eneste jeg tenker på er at jeg er litt usikker på hvor jeg er med tanke på jobb om et år... Lurer da på om jeg skal prøve å bli, da begynner jeg i jobb og han på skolen. Ideelt skulle vi bodd et sted, men nå tror jeg ikke det blir slik. Så for å slippe å bytte miljø to ganger til så lurer jeg på å bli dette siste året jeg har igjen av utdanningen... I tillegg er det ventetid på alle bhg.. blir laaaangt om jeg må pendle frem og tilbake til dagens bhg[8|]
eller ikke!![8D]
Vinglepetter?!?!?![X(]
Kan du ikke få deg jobb i nærheten av der dere vurderer flytte da? Førskolelærere er jo etterspurt arbeidskraft de fleste steder[:)]
Får du beholde bhgplassen der han går nå om dere flytter ut av kommunen da? Sånn frem til han har fått ny plass. Det fikk ikke vi her nemlig[>:]
Jo privat bhg og jeg spurte fint!!![8D] Men nå ser det ut som om jeg får sjansen til å se på en leilighet ikke langt unna med billig husleie.... om jeg får den så tenker jeg at det blir minst omveltning for mini da han allerede har vært gjennom nok, så flytter vi på oss når jeg er ferdig på skolen og han i bhg[:)]