Sååå stort!

pokka

Andre møte med forumet
Hei alle sammen!
Var på første møte med jordmor i går. Først trodde hun ikke jeg var så langt på vei som mine egne beregninger, fordi livmoren var så liten enda! Hun lyttet etter fosterlyd og tenk, vi fikk høre hjertet slå, d kan man hvis ikke høre så tidlig i svangerskapet! D var så stort, begynte å gråte en skvett da;) Måtte bare dele d med noen[:D]

Så bra du fikk høre det da!! Greit å få bekreftet at det virkelig er liv der [:)]

[:)] Åh,,,vännen! har du hört bebisens hjärta??? Gud vad häftigt!!! Känns det lixom verkligare nu??
Jag tycker att det är dax att du lägger ut en ny bild nu snart vännen! Vill se den fina magen!!!

Nu på söndag (25/3) drar jag och familjen till Kape Verde, är tillbaka den 3 april, ska berätta allt då. Om du kollar på mitt space på MSN kan du se lite bilder från det stället vi ska till!!!

Pusspuss min vän

Takk alle sammen! D er noe helt eget å få bekreftet at d er noe der, for alt virker så stille og fredelig:)
Som svar til cstina20, jo helt herlig:) må være enda bedre å faktisk se d med egne øyne! bra d var liv der, pratet med ei som hadde mistet og d var ikke lett, så følsom jeg er for tiden gråt jeg litt[:(]

Back
Topp