Sååå klar for at babyen skal komme!

fruvår

Snart tobarnsmor <3
Oktoberskatter 2014
Novemberskattene 2014 <3
1 dag på overtid, og eg føler meg så klar for fødsel. Vert på kontroll på sjukehuset og der seier dei eg er nesten moden (meir moden enn ikkje moden) og har 2 cm åpning :-) ville eigentlig gi meg modningspille i kveld og evt ta vatn i morgen, men hadde ikkje såå lyst på modningspille siden eg vart satt i gang sist gang.. så etter at ho strippa meg, fekk eg lov å dra heim att og komme tilbake i løpet av morgendagen i stede. Jippi, satser på fødsel innen få dager! :-) håper berre at strippinga gjorde sitt så dei kan ta vatnet i morgen :-) blir spennende!!

Lykke til :)

Skjønner deg godt! Har 14. Dager igjen men likevel klar ;)

Er det vanlig å i modningspille så tidlig når alt er greit?? Trodde liksom det var best å la naturen gå sin gang?? Hvertfall så tidlig som du enda er på overtid??

Håper du får oppleve fødselen får begynne av seg selv :-)

Her er det ikke overtidskontroll på sykehuset før ei uke på overtid... Time hos legen dagen etter termin (termin på en søndag). Blir da henvist til sykehuset uka etter...

Skjønner deg godt! Har 14. Dager igjen men likevel klar ;)

Er det vanlig å i modningspille så tidlig når alt er greit?? Trodde liksom det var best å la naturen gå sin gang?? Hvertfall så tidlig som du enda er på overtid??

Håper du får oppleve fødselen får begynne av seg selv :-)

Her er det ikke overtidskontroll på sykehuset før ei uke på overtid... Time hos legen dagen etter termin (termin på en søndag). Blir da henvist til sykehuset uka etter...

Nei, er ikkje det, men da førstemann var nesten 5 kg, og denne er mykje lik han, så vil dei ikkje la meg gå noko særlig overtid, heldigvis :-) spesielt siden eg hadde ein svært tung fødsel første gangen. Så denne gangen vil dei vere litt tidligere ute :-) blir spennende men har begynt å gru meg litt kjenner eg. Skal bli sååå godt å bli ferdig ;-)

Lykke til! Gleder meg også til å få den lille ut, er forferdelig tungt nå. Men har fremdeles 13 dager til termin...

Nei, er ikkje det, men da førstemann var nesten 5 kg, og denne er mykje lik han, så vil dei ikkje la meg gå noko særlig overtid, heldigvis :) spesielt siden eg hadde ein svært tung fødsel første gangen. Så denne gangen vil dei vere litt tidligere ute :) blir spennende men har begynt å gru meg litt kjenner eg. Skal bli sååå godt å bli ferdig ;-)

Da skjønner jeg det :-)

Hvor lenge skal du se an da før du evt skal inn til ny kontroll??? Snart i mål ;)

Lykke til! Gleder meg også til å få den lille ut, er forferdelig tungt nå. Men har fremdeles 13 dager til termin...

Uff, skjønner deg godt! Masse lykke til du også. Har hatt eit tungt svangerskap og vert sjukemeldt siden veke 5, så skal bli deilig å få kroppen tilbake :-)

Da skjønner jeg det :-)

Hvor lenge skal du se an da før du evt skal inn til ny kontroll??? Snart i mål ;)

Til i morgen. :-) har hatt sterke og vonde kynnere i snart to timer no, så forhåpentligvis er eg meir moden så dei kan ta vatnet i morgen enten om morgenen eller kvelden :-)

Til i morgen. :) har hatt sterke og vonde kynnere i snart to timer no, så forhåpentligvis er eg meir moden så dei kan ta vatnet i morgen enten om morgenen eller kvelden :)

Så spennende! lykke til hvertfall :-)

Tusen takk :-)

Så spennende! Masse lykke til :)

Oi så spennende! Krysser fingrene for at baby er rett rundt hjørnet :D masse lykke til!

lykke til! :)

Lykke til :-)

Tusen takk :-) forhåpentligvis i gang i morgen!

Back
Topp