Såååå nærtagende!

Kanskje

Flørter med forumet
Hva går det i med å være så vanvittig nærtagende? Jeg gikk ned på badet og storgråt igår kveld, fordi mannen satte på noe på TV som han vet jeg ikke kan fordra...! Og ikke små sutring, SKIKKELIG GRINING!!!! Med tårer og hulking og snue!!!

Er det mulig? Jeg er vanligvis ganske grei å bo med (Mener jeg selv ;) ) og kan ikke huske at jeg var ei sånn sippe i de andre svangerskapene...? Jeg var ordentlig lei meg! Og mente at han viste såååå lite oppmerksomhet og interesse osv.osv...

Kjenner jeg er flau av meg selv idag, og veeeeldig glad for at han ikke merket det!!! Hihi!!!

Andre som blir såre og leie for ingenting???

Veldig lettrørt, og gråter av mye. Når det kommer til mannen er det dessverre en annen historie. er så Utrolig Glad i han, men nå om dagen blir jeg så fort sint på han. Blir provosert av alt han gjør, og jeg vet jeg dessverre lager dårlig stemning :(

Jeg griner av ingenting. Var sånn begge gangene da jeg var gravid med guttene. Mer stabil med jenta....

Huff. Det værste er hvis jeg ser f.eks. Ønskebarn på TV. Selvfølgelig så er det rørende. Det hadde jeg synes om jeg var gravid, eller ikke. Men nå kan jeg bare grine og grine. Det hadde jeg ikke gjort til vanlig. Mannen kan bli litt bekymretor meg, så det er best at jeg ser på dette når han ikke er hjemme.

En annen ting som jeg kan bli lei meg for er hvis han ikke tenker på meg/tar hensyn. Hvis han har vært på butikken og kjøpt brus. Så kjøper han alltid bare cola. Selv om han vet at jeg ikke kan ha så mye koffein. (Drikker litt kaffe noen dager når jeg ikke er så kvalm). Det synes jeg er veldig skuffende og leit. Vanligvis så hadde jeg bare gått på butikken selv. Men det er jo er helt ork med denne kvalmen.

Er super nærtagende når det gjelder sambo. Ofte ender jeg opp i senga og hylgriner av små bagateller i grunn. Så er en del krangel her om dagen, for "alt" han gjør er galt :p normalt sett krangler vi omtrent aldri.

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april - 15

Blir gal, for synes liksom så synd på meg selv.. vært så utrolig kvalm idag, og reist hjem fra utlandet med buss og fly og bil.. har gråti fra og til hele reisen fordi jeg har vært så kvalm.. tårene bare renner... liker ikke dette her!

Back
Topp