Sååååå sulten!

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Jeg er skrubbsulten heeeele tida! Og det hjelper ikke akkurat at jeg har en bmi på 28 og strengt tatt burde spise bare det nødvendigste.. Blæh!!

Sent from my iPad using BV Forum

Er jo bra å spise ofte men lite....spiser du sjeldent stopper forbrenningen...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Prøv å spise noe sunt ihvertfall! :) sulten jeg også. Litt over en time siden middag bare...

Er det første svangerskap?
Jeg har vel også bmi på 28 tror jeg, men i svangerskap har jeg faktisk kunnet spise det jeg ville omtrent og allikevel ikke gått så mye opp. Ikke gått opp mer enn at alt for av ved fødselen. Tror det er veldig individuelt. Men det er lurt å prøve å spise ofte og lite hvis det går, også kan du spise mer av og til for å prøve å døyve sulten.
Jeg har opplevd at sultfølelsen hang seg opp i svangerskape, så jeg hadde mat oppi halsen og klarte ikke få ned mer, men fortsatt like skrubbsulten. Da måtte jeg rett og slett tenke at jeg ikke kunne stole på sulten og prøve å ignorere den.

Lykke til med å finne din metode!

Mitt andre svangerskap. I d første var jeg kvalm døgnet rundt i 4-5 mnd og gikk ned 13 kg.. Så ja, en veldig uvant situasjon.

Jeg prøver å styre spisingen, men det går ikke så bra som jeg ønsker gitt, så har begynt å jogge/gå tur :p

Må legge til at jeg ikke har vært overvektig før, men det startet ca halvår etter første fødsel. Jeg gikk ned alt rett etter fødselen, så ble jeg syk og satt på medisin, som er skylden for kroppsfasongen min idag..

det var jeg i første svangerskap. nå er jeg bare kvalm, men blir veldig kvalm om jeg ikke spiser når jeg er sulten ( med en gang )

Jeg blir ekstremt sulten, men prøver jeg å spise blir jeg bare kvalm. Helt likt forrige svangerskap, gikk ned i begynnelsen, men tok det jammen igjen på slutten :p

Jeg er mett hele tiden! Kan bli akutt kjempesulten, og når jeg setter meg ned for å spise blir jeg stappmett så jeg nesten ikke klarer å bevege meg etter tre biter! Haha;) det er veldig uvanlig til å være meg, spiser vanligvis som en hest :D

Hahaha! Vi kjenner alle at d er ting på gang i kroppen ihvertfall :p

Back
Topp