SØVNINTERVALL??

Pivi

Elsker forumet
Hvor lang tid går det mellom hver søvnperiode for deres små??

Vesla her sover nesten hele tia..
veldig praktisk i begynnelsen, ja[;)]

Det varierer veldig her i huset, men jeg har ennå tilgode å oppleve at han sover mer enn 5 timer. 5 timer tilhører skjeldenhetene da... Ligger på 2-3 timer.

Hun sover gjerne to -tre timer av gangen...så er hun sulten og litt våken i kortere perioder...hun har et par ganger på døgnet hvor hun er våken flere timer i strekk...på morgenen og på kvelden [:)] Merker hun er litt mer våken nå enn helt i starten....

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Vesla her sover nesten hele tia..
veldig praktisk i begynnelsen, ja[;)]

her og... litt mer våken nå de siste dagene.
ganske godt at hun sover litt når man har en propell som flyr rundt veggemellom hele tiden og...

ORIGINAL: Trine82

alt fra 1t til 8 timer ...

Her også har det gått opptil 5-6 timer...

ORIGINAL: Smiley80

ORIGINAL: Trine82

alt fra 1t til 8 timer ...

Her også har det gått opptil 5-6 timer...

Men jenter, når de sover såå mange timer av gangen, vekker de dere ikke for å gi de mat da? Jeg fikk beskjed på sykehuset å vekke hun hver 3-4. time hvis hun ikke våknet av seg selv...

Det kan gå 5-6 timer mellom hver søvnperiode var det jeg mente [:)] 

Jeg ammer hver 3-4 time, så han får nok mat.... [;)] Noen ganger sovner han med en gang etter amming og noen ganger (når han har hatt skikkelige skriketokter og ikke roer seg ned) har han vært våken i 5-6 timer før han har sovnet igjen siden siste soving... [8D]

Hehe...åja, da så =) begynte å lure litt....de må jo spise liksom, hehe =)

Skjønner godt at du lurte ja [;)][:D]

Her er det så varmt at hun ble helt slått ut en dag å sov hele 5 timer i strekk!

Gråt av glede da jeg våkna og innså det.. [:-]trøtt ja

her våkner hun ca hver 3. time på dagen. På kan det gå alt fra 3-6 timer. Fikk beskjed fra sykehuset at jeg bare skulle vekke henne på natten den første uken. [:)]

ORIGINAL: Smiley80

Det kan gå 5-6 timer mellom hver søvnperiode var det jeg mente [:)] 

Jeg ammer hver 3-4 time, så han får nok mat.... [;)] Noen ganger sovner han med en gang etter amming og noen ganger (når han har hatt skikkelige skriketokter og ikke roer seg ned) har han vært våken i 5-6 timer før han har sovnet igjen siden siste soving... [8D]

mente mellom jeg og, han sover ikke 8 timer hehe..... max 4 timer sover han

Theo var faktisk våken 11 timer i strekk en dag her. Sov ett par dupper på ti minutter bare. Stakkars liten, han var så trøtt, men greide ikke å finne roen! Jeg fikk beskjed om bare å vekke han hver fjerde time den første uken. (og med vekking mente hun å begynne å bytte på han) Jm sa at han våkner selv når han trenger mat. Men nå sliter ikke vi med at han sover over 4 timer da!![:D]

Jenta vår sover veldig mye .. er våken litt på morgenen, så korte perioder på dagen og kvelden ..
men så har vi hatt dager der hun har vært våken masse .. så går litt opp og ned [;)]

Fikk beskjed av helsesøster at hvis han sover om natten så skulle jeg ikke vekke han , ellers får han mat hver tredje time sånn ca [8D]

Stor forskjell, men som oftest rundt tre timer viss magen og alt er i orden. Ofte lengre om natta [:D]

Her soves det heele tiden....
Han er våken ca hver 3 time for mat, og sovner som regel rett etterpå.. Ofte kan vi skifte på han, uten at han engang letter på øyet!![:o]
Han gråter aldri heller...

JØSS!!![8D]

Back
Topp