SØVN!!!

Gullnr3_81

Glad i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
jeg får ikke sove på natta, ikke på dagen heller [:@]
må enten på do, eller så står jeg opp når jeg skal prøve å snu meg (og det gjør jeg hundreog ørten ganger i løpet av natta) Ikke noe heldig når man ha bekkenløsning.
Er så redd for å ikke ha fått noe søvn før fødselen starter[:(]

Same her....er stort sett våken hele natten. Har helt visne hender, vondt bekken, tissatrengt osv....Jaja, godt d snart er over! [:)]

Kjenner meg så alt for godt igjen. Ett bekken som krangler og må tisse hele tiden. Slitsomt ja. Men har en dag inni mellom jegb får sove det er godt. Synd det går så lenge mellom hver gang.

sover stort sett ganske godt, med unntak av noen skikkelige slitsomme netter innimellom!!> Sånn som i natt!! Herremin som jeg har svetta, jamra meg, snudd og vridd meg, klappet på magen for at den skulle slappe av....Vært på do hundre ganger, jamret meg mer....Begynner å bli redd for at han bestemmer seg for å komme før tida...!! det har jeg ikke tid til! Men sånn som dette utvikler seg, tar jeg ikke sjansen på noe annet enn å pakke bagen snart....

ikke snakk,men nå har jeg funnet ut at to puter er himmelen i par timer,,sovner med engang nå.........men må opp læll to tre ganger så[:@]

Back
Topp