SØVN

Marit 83

Elsker forumet
Gud bedre, jeg sover uforskamma godt om natta altså [:D][:D][:D]
38+2 uker på vei i dag og jeg er enda ikke opp en eneste tur om
natta for å tisse [:D][:D][:D] Skikkelig uthvilt og godt opplagt når jeg
våkner og kjempeklar for en ny dag [;)]
Jeg fatter ikke jeg...setter såååå stor pris på å ha det sånn enda
og nyter det i fulle drag [:D][:D][:D]
Egentlig skulle man tro dette var ett ironisk innlegg, men det er
det faktisk IKKE [8D] Sammenlignet med forrige graviditet så
gikk jeg på do iallefall 8 ganger om natta på denne tia... [8|]
Pussige greier...but I`M HAPPY!!! [:D][:D][:D]

Jeg er også overrasket over at svangerskapet er enda bedre enn forrige gang, og det var faktisk ikke mye å klage på da heller.
Nå er det kanskje en gang på do om natta, ingen leggkramper og ikke vann i kroppen[:)]
Er så takknemlig!!!
Beundrer de som kommer seg gjennom svangerskapet med masse plager og smerter!!!

Jeg misunner deg!! Jeg er oppe hvertfall 5 ganger i løpet av natta'n for å tømme blæra[:'(] Ikke sover jeg noe godt heller..

Akkurat nu får æ sammenhengene søvn...  våkner på at jeg må på do seff [&:] men da er det på morgene.. da er jeg likevel våken [:)].. 

Sover ikke så aller verst selv heller, men er oppe et par ganger på do da. Men har ikke problemer med å sovne igjen, så da er det ikke noe problem for meg. Har hatt et par tre netter i løpet av den siste måneden der jeg har vært lys våken enten midt på natta eller tidlig på morran, men det hører til sjeldenhetene.

ORIGINAL: Momaikokenon

Jeg også!!! Er i suuuuuuuper duuuuuuper form nå!!! Sov fra 11 til 2, så en do-tur, så sov jeg pokker meg fra 2 til 7!!! Er det mulig?? Kan ikke huske sist jeg sov så mange timer sammenhengende!!! Heeeeerlig!!!!

Ja det er nyyyyyyyyydelig [:)] min rutine er lik din Maiken [:)] Bare en do tur kl 06 å så sove til 10-11 [:D][:D]

Back
Topp