SØVN

4blirtil5

Blir kjent med forumet
hei dere!
mi lille våkner ennå en del om natten. problemet er at hun er helt i søvne, smågråter og fekter ut tutten med armene. hun er veldig vanskelig å roe uten amming. virker som det er det eneste som hjelper henne inn i den tunge søvnen igjen. har prøvd å roe henne uten, men da går det max 5 min så er det på an igjen.. kan holde på sånn 1-2 timer (uten amming). Noen med liknende erfaringer? Noen med noen gode tips? TUSEN TAKK for alle svar!

Akuratt det samme gjorde mi. Kunne holde på i evigheter,men med en gang hun fikk pupp roa hun seg og sovna. Når jeg da skulle kutte ut nattamminga tok jeg henne bare over i vår seng for jeg orka ikke stå der i timesvis for å roe henne.Hun roa seg med en gang og sovna intil meg ( for var nok bare kosen hun ville ha). Dette gjorde jeg 3 netter så sov hun bare rundt til slutt.
Håper du finner ut av det emoticon

Jeg og gjør det.. Hiver mini mellom putene til meg og pappa, han kliner hode i puten min og sover videre.. litt varme å trygghet tenker jeg... Han sover ofte gjennom men innimellom våkner han om natten og finner ikke roen igjen (gjort de to siste nettene faktisk)...  SÅ når vi reiser til Spania skal vi prøve han på egent rom å se om det hjelper også.. at han sover uforstyrret..

Har du prøvd å latt mannen gå inn å prøve å roe ho? De har jo ikke puppen, så i noen tilfeller kanskje det kan hjelpe. For det er nok enten puppen eller kos generelt ho vil ha tenker jeg. ;)

har det nett likt her.. eneste som hjelper er ammekos... og svak som jeg er, så blir det slik.. natt etter natt.. åååå som jeg trenger noen timers sammenhengende søvn...!!

Ikke bare, bare det der nei..
Her sluttet jeg med nattamming i påsken, vi flyttet han samtidig på eget rom.
Da gikk mannen min inn når han våknet. Det ble 2/3 netter med litt nattevåk på mannen min, og mini, men fra og med den 4. natten så har han sovet rundt. Han våknet i 3-tiden for et par dager siden, da gikk jeg inn å gav han vann, og så sov han videre igjen.
Håper dere finner en løsning på det etterhvert -og det gjør dere nok helt sikkert :)

Back
Topp