SØTSUG-tråd

Ååå..Den er kjip :/ Særlig når det er noe såååå godt :)
Men det er jo frukter som mango også da :) Den hjelper fordi den er en veldig søt frukt, men det er sunt sukker ;)
Ja, jeg må bli flinkere til slikt, er egentlig veldig glad i frukt, spesielt eple med kanel på <3 nam!! men tomater gir meg utslett på hele kroppen :(

Eple og kanel er nydelig ^^
Da er det ikke verdt å spise det altså...Jeg er allergisk mot mango og appelsin (citrus)...typisk at det er de fruktene jeg liker best :P
Men går veldig mye i kiwi, bananer, epler og tomater i dette huset ^^

Jeg har fullstendig dilla på honningmelon om dagen! De er jo ganske store og er godt for store og små :) ellers går det jordbær og bringebær:)

Eple og kanel er nydelig ^^
Da er det ikke verdt å spise det altså...Jeg er allergisk mot mango og appelsin (citrus)...typisk at det er de fruktene jeg liker best :p
Men går veldig mye i kiwi, bananer, epler og tomater i dette huset ^^
Nei det går ikke. Sist jeg spiste en salat det hadde vert tomater i (spiste ikke tomatene) måtte jeg til legen å få noe allergimedesin greier i sprøyte form.

Shitt ! :O
Det er jo kjempe skummelt :O
Ja, det var ganske ubehagelig opplevelse... Så nå passer jeg meg for å si det sånn! Men det går fint når tomaten er kokt eller tilberedt på annen måte :)

Jøss :P Det tror jeg ikke jeg har hørt om før, men det blir sikkert borte det i tomaten du ikke tåler når man steker den eller noe sånt :)
Ja, pass deg ! :)

Jøss :p Det tror jeg ikke jeg har hørt om før, men det blir sikkert borte det i tomaten du ikke tåler når man steker den eller noe sånt :)
Ja, pass deg ! :)
Ja, men før reagerte jeg på det også med diaré. men nå går det fint :)

Så bra! :)
Men du får holde deg til ting du er trygg på :)
husker første gangen jeg reagerte på Mango :S Grusom følelse også så skremmende :/

Back
Topp