SØTSUG-tråd

Momofmany

Forumet er livet
Hva gjør dereee? Har så lyst på noe søtt men vil være sunn :(

Kan jeg spise honning? Hva med rå cacao nibs?

Honning er ufarlig for gravide ihvertfall :) lurte nettopp på det samme selv :) bare små barn som ikke skal ha det.. det er helt forferdelig å være så kjesken :( :( jeg prøver å bare spise godis på lørdager.. Hvis søtsuget melder seg tar jeg en kopp te med honning/suketter, evt bare finner noe sunt jeg egentlig ikke har lyst på og spiser, så forsvinner det litt.... Men noen ganger altså.. Så tar det jo bare overhånd, og jeg klarer ikke å motstå fristelsen.. :(

Syns det er bedre med frukt og bær, yoghurt / fløte jeg da :D

Honning er ufarlig for gravide ihvertfall :) lurte nettopp på det samme selv :) bare små barn som ikke skal ha det.. det er helt forferdelig å være så kjesken :( :( jeg prøver å bare spise godis på lørdager.. Hvis søtsuget melder seg tar jeg en kopp te med honning/suketter, evt bare finner noe sunt jeg egentlig ikke har lyst på og spiser, så forsvinner det litt.... Men noen ganger altså.. Så tar det jo bare overhånd, og jeg klarer ikke å motstå fristelsen.. :(

Varm drikke ja.. Det er jo bra trøst og kos :) Jeg har ivertfall like stort sug etter jeg pusser tenna, bare en smule høyere sperre.

Det syns!! :p Pena!

Fryktelig dyrt med de bæra da :( Særlig når vi er 4 stk om de.. Hehe.. Noen tips der?
Hmm, nei egentlig ikke noe spesielt godt tips, må nesten bare kikke.. så på prix hadde det 2 pakker for 30,-
Dra på sånn marked der dem selger frukt og grønsaker å sånn, hvis det ikke er veldig langt unna selvfølgelig :P eller event dyrke selv i et drivhus :D

Fryktelig dyrt med de bæra da :( Særlig når vi er 4 stk om de.. Hehe.. Noen tips der?

Frossne bær trenger ikke å være dyre, de sammen med vanilje jogurt eller naturell oppi blenderen og vips så har du kald, søt og frisk smoothie ;) Det er populært blant store og små her.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Frossne bær trenger ikke å være dyre, de sammen med vanilje jogurt eller naturell oppi blenderen og vips så har du kald, søt og frisk smoothie ;) Det er populært blant store og små her.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Det glemte jeg jo, smoothie går det ihvertfall mye av her på sommeren! og er det frukt som er på tur til å bli gammel så skjærer jeg det opp å legger i bokser eller poser, inn i frysen og bruker det til smoothie senere :)

Supert :) Takk for tips.. Ja de fryste bæra, kommer de i store pakker noen plass? Kjøper inn slike små pakker men de holder jo bare til en smoothie på hver :p

Du får gå på masse bærturer i sensommer/ høsten! Fyll opp fryseren da, gratis bær og tur og minner for hele familyen! ;) / åringen her ELSKER vertfall når vi er på bærtur :)

Supert :) Takk for tips.. Ja de fryste bæra, kommer de i store pakker noen plass? Kjøper inn slike små pakker men de holder jo bare til en smoothie på hver :p
Smart Club har noen 2kgs poser med forskjellig typer bær som ikke koster altfor mye, COOP sine er billige ,Ica maxi :)må nesten bare kikke i div butikker når du er å handler :p

Når søtsuget mitt blir for ille å motstå, så tar jeg meg en liten cherry tomat :)
Tomat har den effekten at den tar bort søtsug, så da slipper jeg å være for mye usunn :D

Funker hver eneste gang for meg ^^

Når søtsuget mitt blir for ille å motstå, så tar jeg meg en liten cherry tomat :)
Tomat har den effekten at den tar bort søtsug, så da slipper jeg å være for mye usunn :D

Seriøst, jeg gomler jo det hele tiden :( Noe feil med hodet mitt! :(

Bare synd jeg er allergisk :(

Frosen smoothie/sorbet med litt sukrin eller stevia :)

Gutt født 09
Baby sept 13

ja, min meny her nå : is, sjokomousse, godt og blandet, solo og chips..... Søtsug? hvor?

Back
Topp