SØNDAG.....

elis

Elsker forumet
Linus la seg alt for sent igår, så hadde håpet han skulle sove litt lenger, men neida, heller motsatt...Han sov alt for lite i hele går, for det var så spennende på fotballturnering, og å krabbe på kunstgress[;)]...så nå ligger han ute i vogna, for tvangssoving, litt for tidlig med duppen enda egentlig men...

Idag blir det tyttebærtur i skogen, med broren min og fam...de bor litt mer på landet enn oss, så det er godt og komme litt ut av byen, selv om vi bor rett ved skogen vi også....Så skal vi lunsje i en lavvo...[:)]

HA EN STRÅLENDE DAG

God morgen![:)]

Deilig med fri!

Har vel vært oppe hver time i natt....[&:] men hun sov iallefall til halv 7 da. Så nå er hun i form etter ei stikkpille..Håper ikke feberen kommer tilbake!

Fint vær ute, men blir nok bare inne idag med pasienten..tar ikke noen sjangser på å bli verre!

Ha en fin søndag alle samme![:D]

hei, adrian våknet tidligre i dag han også ,tros for at han la seg sent i går,og sov lite på dagen..men,men..i dag skal jeg prøve og få malt resten av huset utvendig,mens sambo passer adrian[:)]

God morgen alle sammen! Elias har nett sovnet formiddagslur. Så nå skal jeg kose meg med kaffe og sjokoladekake.. *kjempesund start på dagen*[8D]
Helt nydelig vær her også, så må en tur ut litt seinere... Skal legge ut div. bilder fra treffet i løpet av dagen, knipset vilt, så de trenger en sortering[:D] Var iallfall veldig veldig koselig i går!

God morgen!

Er helt imponert over hvor mye gøy dere dinner på! Elis virker jo som dere har gutten med på en ny og spennende tur hver dag. Så koselig!

Vi hadde lyst til å være hjemme og slappe av i dag. Må planlegge undervisningen i morgen blant annet... Men skal på barselgruppe borti hugget her. Fra tolv og utover. Så blir det mange barn og masse inntrykk på Marie i dag også.

Hun sov igjennom hele natten. Smokken i i fem.tiden, men ellers stille. Sovnet med en gang vi la henne. Nettene har gått fra mar(i)eritt, til drøm her altså! Er veldig imponert over henne!

3 natta på eget rom så søv sondre heilenatta[:)] endelig!! holdt på å gje opp å ta han på romme vårres igjen..
han våkna kl 8idag, men lå å kosa i sænga tell 8,30.
idag ska vi ikke nåkka spesiellt.kansje vi kjæm oss ut på en liten trilletur[:)]

ha en fin dag alle sammen!

God morgen alle sammen[:D]

Ser ut som det blir fint vær i dag. Sola kikker iallefall fram, håper det varer hele dagen.

Maja Lovise har sovet ok i natt. Tulla litt i gårkveld, og måtte gi henne smokken noen ganger. Så sov hun til 0630.

Er barnevakt for en gutt i helga, mamman har 30 årsdag, så han sulle være her da. Han går i samme klasse som Mats Andre, og de leker godt sammen[:D]

Ha en fin dag folkens[:D]

hei
vært på jobb i natt, casper har vært våken en del i natt å. to ganger. så når jeg kom hjem fem på åtte satt min kjære med casper sovende i armene  på stua, han nekta å sove i senga. Casper hadde fått  grøt så jeg tok han bare med på rommet å skifta på han å fikk han til å sove igjenn, så vi lå til i halv ellve tia. Nå spiser han litt brød å vaser rundt på gulvet i gåtolen sin å koser seg!

Skal sove litt mere senere jeg, kjenner jeg er sliten. Men akkurat nå får pappan til Casper sove litt, han trenger jo litt søvn han å! [;)]

ha en fin dag

Fru Oreo:   er nok mor som er litt rastløs her i huset[;)].....Hverdagene blir jo ganske rolige, men i helgene er det mye familieting[:)]  Linus elsker mennesker og liv, da er han så blid og glad...[:D]

Oi... Det var bare så vidt jeg rakk å skrive på søndagstråden. Klokka er mange.

I dag har vi vært å bada i bassenget på Bjorbekktunet. Vi har leid det en time annenhver søndag fram til jul. Det var varmt i vannet, men kaldt i garderobene, så Trygve begynnte å fryse veldig.

Etterpå var vi i byen sammen med tante og onkel og fetterene til guttene som og var med å bada. Vi var på peppes og spiste pizza og oreokake til dessert.

Så var de innom oss en liten tur etterpå å lekte litt med Steffen.

Ha en god natt alle sammen.

Back
Topp