SØNDAG

To Søte Små

Glad i forumet
Det er så deilig at det er søndag!!! Har bare 3 uker igjen på jobb før jeg går ut i permisjon[:D] JIPPI[:D]

I dag har vi begynt å vaske babyklær[:)][:)][:)] Jeg skal ta meg et bad snart, og så skal jeg begynne å pakke baggen jeg skal ha med på sykehuset.

Gleder meg sånn til babyen kommer ut!!!!!!!!!!! 

Syns i utgangspunket søndager er skikkelig kjedelige!!! Men når det er mye sport på tv og jeg har strikketøyet mitt her går det fint [:D][:D][:D]
har også bare noen dager igjen på jobb! Skal bare overføre noen prosjekter til han som skal ta over for meg så det blir sånn ordne uke bare. SKal bli deilig å slippe jobb!! [:D]

Synes også at søndager fort kan bli litt lange og kjedelige nå på vinteren! Men det er ikke mange ukene før fotballsesongen er i gang igjen, det er alltid like spennende og kjekt [:D]

ORIGINAL: Ålesund0804

Synes også at søndager fort kan bli litt lange og kjedelige nå på vinteren! Men det er ikke mange ukene før fotballsesongen er i gang igjen, det er alltid like spennende og kjekt [:D]

Hi hi hi! Nei, søndagene får en helt annen mening når fotballen er i gang igjen! GLEDER MEG !!! [:D] Forza fugla!!!! [;)][;)][;)]

Bare 29 dager til sesongen blåses i gang nå [:D]

Kanon!!!! Det er også noe å se frem til! Godt det ikke bare er fødsel [;)]

Godt å ha noe å se frem til og glede seg til, og som kommer til fast tid og dag [:)]
Jeg har termin dagen før seriestart, så enten må jeg få noen dager før, eller så må jeg gå litt over. Vil ha med første kamp (og resten da for så vidt). Kan ikke drive å ligge på sykehuset mens det er kamp [:D]

Skal jobbe 3 uker til, og det er nedtelling for alle penga. Det skal bli å deilig!!!

Gleder meg også til seriestart.

Heia Lillestrøm!!!!!!!!!!!!!!

Ja jeg vil også være ferdig med fødsel eller gå over. Kan ikke gå glipp av åpningskampen!!!
Og Tante Sofie; godt vi er fler her som vet hvilket lag som ruler [:D][:D] skikkelig fjortiss uttrykk det der [;)]

Hvilken dato starter tippeligaen???
15. eller 22. april????

Den starter mandag 9.april, 2.påskedag [:D]

JIPPI[:)] Gleder meg!!!!!!!!!!!!!!

Endelig fikk jeg overtatt pc`n...sambo har hatt den HELE dagen[:'(] Men jeg har da fått vasket 2 maskiner med klær...nr 3 er igang den...og har til og med bakt kanelsnurrer med perlesukker på...søndager er sååååå KJEDELIGE[8D]

Høres jo ut som om du har fått en del fornuftig ut av søndagen da, og noe godt [:D]

heia brann

Søndager er dager hvor jeg sitter for det meste på ræven. Men gleder meg til våren, da skal jeg ut masse om søndagene. Sol ogfint vær også kommer jeg trillende på en baby vogn med en liten tulle i[:)]

går fort nå ja. begynner perm på fredag jeg,men er jo sykemldt så merker ikke mye forskjell[;)] men er ett skritt nærmere fødsel og ny baby[:D]

ORIGINAL: tipp

heia brann

Søndager er dager hvor jeg sitter for det meste på ræven. Men gleder meg til våren, da skal jeg ut masse om søndagene. Sol ogfint vær også kommer jeg trillende på en baby vogn med en liten tulle i[:)]

DU!!!!! Jeg så den snikreklamen for Brann altså [;)]

Blir deilig med permisjon da!

Ja det er en del baby klær som må vasket, jeg er heldigvis ferdig.

Back
Topp