SØNDAG

Lene1986

Forumet er livet
Ja da er det søndag igjen. Og det er vel 2. søndag i advent [:D]

Hva er deres planer i dag da???

Her skal vi ikke så mye. Sambo har jobbet i natt. Kjenner jeg er litt trøtt nå siden mini bestemte seg for å stå opp kl 06.00. [&:] Til vanlig så hadde jeg bare tatt han inn i senga min da så hadde han sovet videre. Men det gikk jo ikke i dag når sambo har jobbet i natt. Så da måtte vi bare stå opp. [:'(] Men men..
Nå skal vi kose oss litt her. Kansje bake noen pepperkaker [:D] Eller det kan vi jo ikke. Har ikke sånne former til å trykke de ut med [8D]
Vi får se hva dagen bringer!

Ha en strålende søndag alle sammen!!

Huff, kjenner til det der.. M bestemte seg for å våkne halv 6 idag [&o] Vanligvis sover hun hvertfall til 6, men hun sovner ikke igjen om jeg tar henne over i min seng [&o][8D]
Så vi har alleredet vært våken i maange timer, heldigvis er hun blid og god idag [:)]
Nå prøver hun å få sove litt, sliter litt med formiddagsluren hjemme, mens i bhg går det som smurt. Sikkert fordi hun ser at alle andre skal sove også [:D]

Når hun våkner skal vi ut i snøen og ake, hun ble overlykkelig da hun så at det var snø ute da hun våknet. Endelig kan hun prøve akebrettet som hun har hatt lyst å prøve siden i fjor jul. [:)][:)] Middag hos mamma og pappa blir det også idag [:D]

Fin fin søndag til dere alle[:)]

nydelig ute her nå! har komt 15 cm med snø i løpet av natten og nå titter solen frem[:)]

vi har vært ute å måka og basa i snøen.

Nå er Ådne lagt for hvil og heine sover ute på trappa ennå... mor nyter en kopp med sjokoladekaffi[:)][:)]

Lurer på å sette polarbrøddeig slik at jeg og Ådne kan bake etterpå. fersk bakst er jo sååå godt!

Back
Topp