SÅNJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vand

Forumet er livet
Jeg drømte om deg i natt!!! Hør her!!!! [:D]

Du satt oppe, tynn og fin med elegant kjole. Du satt ved ett rundt bord duket med nydelige fat, høye lysestaker og roser!

Så kom mannen din inn døra nede. Der fant han den første lappen.

På lappen sto det at han måtte gå inn på vaskerommet (det hadde dere visst nede[8D])

Han gikk dit, fant lapp nr to som sto at han måtte åpne skapet og kle på seg det som hang der. [8D]

Han kledde på seg dressen, tok hånden i lommen og fant en til lapp.

På den lappen sto det at han skulle åpne det andre skapet og ta med seg det som lå der.[8D]

I det skapet lå en liten eske med en damering inni[8D][8D][8D]

Så under esken lå det en lapp som sto gå opp trappen, der ser du hva som venter deg[;)]

Han gikk opp trappen, og på det øverste trappetrinnet lå den nok en lapp. Der sto det; "hvis du er typisk mann og ikke skjønner hva du skal gjøre med ringen, så skal du nemlig FRI til meg"[:D]

Så kom han opp, satte seg på kne foran deg, og FRIDDE!!!![:D][:D][:D]

Jeg må LEEEE!!!!!! Syns hodet mitt fungerer GENIALT i søvne altså!!! [:D][:D][:D]

Faktisk en kjempeidé da!!

UTROLIG god ide!!! hahahaha...[:D]

Blir old-fashion friere, men med oss damer som sier at "nå er tiden inne". hihihi. Dette skulle jeg gjort!! Men han fikk nå ut "fingern" etter 7 år og fridde til slutt da [;)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

hvor er hun?[8|]

Var det ikke i dag hun skulle til bergen med mannen? (mr-rtg)

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: Tjukkaaa

hvor er hun?[8|]

Var det ikke i dag hun skulle til bergen med mannen? (mr-rtg)
Eller var det i dag hun skulle føde..? [8|][8D]

Haha... Genial ide da! 

Fy søren for en råkul ide!!! Du er genial.. *Legger på minnet og manner meg opp*...[8D]
Det hadde vært digg..

Skulle forresten tro at du har vært hos oss, for føltes som du beskrev vårt hus. Vaskerommet er innenfor gangen i 1-etasje..[;)]

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

fantastisk Vand[:D]

Er du med???[8D][8D]

ORIGINAL: sånja

Fy søren for en råkul ide!!! Du er genial.. *Legger på minnet og manner meg opp*...[8D]
Det hadde vært digg..

Skulle forresten tro at du har vært hos oss, for føltes som du beskrev vårt hus. Vaskerommet er innenfor gangen i 1-etasje..[;)]

Kanskje jeg er en sånn "stalker" ? [8D][8D][8D]

Men til å være en DRØM, så syns jeg virkelig at jeg er genial[8D]

Back
Topp