Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Åhh. føler sånn med deg.. Opplevde det samme selv da jeg hadde en SA i Januar, og mottok denne pakken i etterkant. Jeg åpnet den ikke en gang, bare la den bort.. Men nå er den tatt frem og åpnet. Gled deg, det e snart din tur!!!! [;)]
Fikk samme i fjor..(uken etter utskrapningen) Og nå fikk jeg "Gratulerer med den nyfødte." Jeg syns det var koselig nå, men ikke viss jeg ikke hadde vært gravid..
Du får gjemme det i en skuff du ikke bruker så mye, ta det frem neste gang[:)] Det gjorde jeg. (og nå har jeg to av alt det[:)])
Vet hvordan du har det fikk en slik pakke på selveste termindagen 3 mnd etter at lille tulla kom for tidlig og klarte seg ikke husker jeg fikk nesten nervesammenbrudd den dagen uff ikke noe koselig. Fikk tilogmen en telefon forleden dag fra go'boken og de spurte om de kunne sende en bok til barnet vi fikk i fjor jeg husker jeg fikk frysninger på ryggen men fikk forklart at det barnet lever ikke lenger og da viste de ikke hva de skulle si annet en beklager. Ble skikkelig opprørt jeg da
Veit koss du har d å føle m dæ! Ha ein SA i fjor på mai å vart oppringt fra ein barnebokklubb me hælsinga "du har vel en aktiv krabat nå i disse tider..." Merkeli at dæm tørs å ring sånn, så my d e av SA å MA rungdt omkring..