SÅ trøtt

tolilla

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Altså, det vil ingen ende ta. Jeg har sovet godt i natt, sovner før kl 22 hver kveld, men likevel.
Sitter og sovner ved kontorpulten nesten hver dag. 12+3 i dag.

Og de dagene jeg gjør noe mer enn å bare jobbe og være med familien, er jeg virkelig helt skutt.
Noen andre?

Jeg kjenner på det samme, bare at det går litt opp og ned. Men skal ikke mye til for å bli trøtt, f.eks var hos frisøren og farget håret, ble veldig trøtt av å sitte der.

Men ofte så våkner jeg også på natten og må på do, og da blir jeg våken... jeg pleier jo å sove når jeg kjenner behovet da. Så langt det lar seg gjøre

Jeg blir også fort sliten og trøtt. Har hatt det sånn siden jeg ble gravid. Det må være det sterkeste symptomet jeg har, faktisk!

Jeg legger meg 21 hver kveld og står opp 07.00 og så har jeg også en halvtimes hvil på ettermiddagen dagen går til jobb og soving. Merker datteren min er lei seg for det etterhvertskal bli så godt å fortelle det snart så hun forstår hvorfor mamma bare sover… Uansett tok jeg prostafen i noen dager da klarte jeg knapt holde meg våken på jobb. Og sov hele bussturen hjem. Var fortsatt like kvalm og så det var ikke vits… tar du noe kvalmestillende? Kanskje det er med å gjøre deg enda trøttere? Det snur nok snart for oss❤️

Jeg legger meg 21 hver kveld og står opp 07.00 og så har jeg også en halvtimes hvil på ettermiddagen dagen går til jobb og soving. Merker datteren min er lei seg for det etterhvertskal bli så godt å fortelle det snart så hun forstår hvorfor mamma bare sover… Uansett tok jeg prostafen i noen dager da klarte jeg knapt holde meg våken på jobb. Og sov hele bussturen hjem. Var fortsatt like kvalm og så det var ikke vits… tar du noe kvalmestillende? Kanskje det er med å gjøre deg enda trøttere? Det snur nok snart for oss❤️

Haha, ja der sa du noe, jeg har jo brukt postafen siden fredag nå, ja, det kan godt spille litt inn, herligland, det glemte jeg å ta med i beregningen...

Samme her. Sovner mellom 21 og 22. Sover hele nattan og gjerne til 11-12 på formiddagen. Så må jeg sove et par timer på ettermiddagen også. Er helt utslitt etter 3-4 timer våken. Når trøttheten kommer går det bare ikke ann å holde seg våken. Syns ikke jeg gjør annet enn å sove jeg :rolleyes:

Signerer denne! Trøtt heile tida…!! Og må legga meg nedpå stadig vekk. :p Er sjukmeldt, så eg søv så mykje eg kan. Bruker også Postafen mot kvalmen, og den gjer vel ikkje at eg blir mindre trøtt akkurat. Her er det berre til å sova på!!! :wtf:

Var kjempetrøtt et par uker. Var helt skutt etter jobb (eller egentlig etter lunsj), og klarte ikke å fungere hjemme. Men ca midt i forrige uke (uke8) bedret det seg. Nå blir jeg fremdeles sliten, men ikke på langt nær så trøtt som jeg var. Jeg håper jeg er over den verste trøttheten, men regner med det kan komme tilbake når som helst.

Klokken 20.00 er det som at en bryter blir slått av her. Det spiller ingen rolle hvor lenge jeg har sovet på morgenen... :dead:

Noen som har tips til snorkende menn?

Av en eller annen grunn så har han begynt å snorke i det siste, og det går meg på nerveneeee!!:hilarious: Får ikke sove!!

Av en eller annen grunn så har han begynt å snorke i det siste, og det går meg på nerveneeee!!:hilarious: Får ikke sove!!

Å det er sååååå irriterende :banghead::banghead: ikke så mye tips desverre, jeg dytter og sparker til han snur seg, da blir det stille en liten stund ihvertfall :hilarious::hilarious:

Legg han på et annet rom :p

Å det er sååååå irriterende :banghead::banghead: ikke så mye tips desverre, jeg dytter og sparker til han snur seg, da blir det stille en liten stund ihvertfall :hilarious::hilarious:
Legg han på et annet rom :p

Problemet er at han sover også ganske lett, så hvis jeg gir han en albue kan det være han ligger våken i flere timer, og det er jo litt dårlig gjort:hilarious::rolleyes:

Må få det babyrommet opp og stå snart så han kan ligge der:hilarious::hilarious:

Det varierer veldig fra dag til dag her :wideyed: På søndag var jeg super trøtt å måtte legge meg å sove 3 timer midt på dagen:p

Back
Topp