Rynkete mage

ActionPaction

Elsker forumet
Huden på magen er rimelig rynkete etter å ha vært gravid i to omganger. Det ser ok ut så lenge jeg står (så jeg kan egentlig ikke klage...), MEN når jeg sitter ser det hele ganske så rynkete ut.

Spørsmålet er: vil huden glattes ut etterhvert (det er 6 mnd siden siste fødsel), eller vil det forbli slik? Og hjelper det å smøre med fuktighetskrem e.l.?

Her har det hjulpet å trene i allefall. jeg har jo 1 unge men den ble jo rynkete fordi jeg ble så stor å la på meg 30kg på lille meg.

Min var rynkete det hjalp veldig med trening . Det ble mindre  synlig men ikke helt borte

Når dere skriver trening - mener dere da trening av magemusklene?

ORIGINAL: ActionPaction

Når dere skriver trening - mener dere da trening av magemusklene?

jeg trente først 30day shred så har jeg etter dte gått over til noen av de andre vidioene til hu dama, så det har ikke kun vært mage trening nei

Legger du på deg veldig mye i svangerskapet bli huden veldig strekt og da vil det bli vanskelig å få den tilbake til der den var.
Når jeg er ferdig med dette svangerskapet som nå er mitt 4 skal jeg ikke ha flere barn og da vil jeg først trene/ slanke meg litt og spare penger så jeg kan opperere magen.

Jeg hadde litt rynker under navelen etter sv. skapet, de forsvant da jeg la på meg noen kg. Jeg trente endel og ble ganske tynn, og da ble huden min mer rynkete enn nå som jeg har litt mer underhudsfett. Skal i gangg med trening igjen nå, og er spent på om rynkene kommer tilbake..

min ble bedre da jeg brukte bio-oil[:)]

Back
Topp