Rykter

Froy

Betatt av forumet
Jeg måtte fortelle det til jobben at jeg var gravid når jeg var ca 7 uker på vei, for at arb giver skulle finne noen som kunne gå for meg.

Jeg fortalte det bare til nermeste venner og familien inkl jobb..
Også har det kommet ut på gata, ja noen har tystet tydeligvis og ryktene spredde seg. SÅ jeg og sambo så ikke noe annen utvei i å offentliggjøre det å forte oss å fortelle det til resten av familien før de fikk høre det fra andre. Dette var IKKE det jeg hadde planlagt og jeg syns det er kjempetrist at folk ikke kan holde kjeft om slike ting. Jeg bor i en liten by der det sladdres om allt..men uansett syns jeg folk kan ha respekt for slike ting som dette[:(]

Huff, trist når det blir sånn. Ble sånn for oss også:(.(men ikke nådd familien enda).. Man blir sint og lei seg. Prøv å ikke tenk på det!

At ikke folk har vett til å holde stilt om slikt! Kjempedumt at dere måtte offentliggjøre før dere var klare for det!!

opplevde det med min første, det verste var at familien min fikk det servert uten at jeg hadde sjangs å fortelle dem det [:(]..glemmer alldri hvor skuffa mamma var når hun sa at en av onklene mine hadde gratuleret mamma som snart bestemor..
lært av mine feil å mamma er den første som får høre noe nå:D

slik var det her også:S men men kunne ikke gjøre så mye med det:(

På en fæl trist måte er det godt at jeg ikke har vært alene om å oppleve dette!

bor å i liten by så når noe først kommer ut her så vet alle det.. men verst er vel jentene her i byen tror jeg. det blir nemlig veldig mye prat om str på magen[&:] å stor mage er tydeligvis ikke en positiv ting. så her ser det ut til at man skal ha minst mulig mage..
blir kvalm a det[:'(] syntes det er kjempe trivelig når noen er gravide, å stor mage må da bare være positivt.. huff[>:]

æsj, jeg skjønner vennen!
men godt du fikk fortelle flesteparten selv.
ofte så mener jo folk det beste, men elsker sladder...
[:'(]
klem på du

Huff, det er så dårlig gjort når nånn ikke klare å holde kjeft!!! [:@] Det er kjedlig når en føler at man må fortelle det for at de ikke skal få vite det av noen andre!!!

bestevenninna mi sa d te værste sladdrehøna.. men e greide heldivis å kvæle rykte før d spredde se videre.... hadde bare visst d i 6 daga sjøl, d hadde ikke heilt gått opp for me sjøl enda.. i tillegg til at alt kan skje før 3 månda har gått (etter å desverre, men ikke så risikabelt)

familien har vært flinke til å holde det hemmelig, men har en kollega som har sagt det til flere som jobber i en annen butikk i samme kjeden.[:@] Det er ikke så lett når jeg later som ingen ting og får kommentaren"ja, for du er gravid"..
Jeg måtte fortelle det på jobben pga løfting (og fordi jeg ikke drakk på sommerfesten) og da burde ho respektert det og ikke spredd det videre. heldigvis bare to uker og noen dager til jeg kan si det til alle[:D]

Ja jeg veit, jeg opplevde det med førstemann, sjefen min fikk høre det og dermed fikk jeg ikke fortsette å jobbe der etter lærlingetida, selv om jeg hadde muntlig avtale på at jeg skulle få det... Kan ikke huske at jeg har snakket med henne siden det, og har heller ingen planer om å noensinne ha noe mer med henne å gjøre.

Back
Topp