Ryggvondt!

Klossen

Flørter med forumet
Merkelige greier, jeg fikk plutselig jævlig vondt i ryggen! Satt ute på verandaen og da jeg skulle reise meg opp, så er det et punkt som er helt jævlig.

Så jeg la meg jeg. Klokka 21:45 liksom. :p Satser på at jeg sover bort hele greia!

Idag har ryggen min vært et helvete mildt sagt. Nettopp kommet hjem fra senvakt og sitter å lurer på om eg ska ta egenmelding i morgen. Det er helt forferdelig. Håper det går over

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Min også, vært fysisk tungt på jobb idag ;( helt ødelagt ser ikke frem til jobb imorra...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Merkelige greier, jeg fikk plutselig jævlig vondt i ryggen! Satt ute på verandaen og da jeg skulle reise meg opp, så er det et punkt som er helt jævlig.

Så jeg la meg jeg. Klokka 21:45 liksom. :p Satser på at jeg sover bort hele greia!
Høres ikke noe særlig ut. Håper det blir bedre over natten :)

Sent from my iPhone using BV Forum

God bedring til dere Alle

Ryggen er bedre! :D må bare holde meg frisk til etter ferien og langt uti september, så det er ikke noe alternativ med sykemelding de første mnd.

Her har jeg en del murringer i ryggen..ikke godt :/ men går over når jeg setter meg ned å slapper av

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

God bedring til dere med ond rygg!! Det e ikkje noe kjekt! Enda mindre kjekt når man e på jobb eller at det faktisk går ut over jobben :(

Jeg har hatt vondt i ryggen siden mandag, nesten ikke klart å bevege meg til tider. Sånn jeg skjønte at jeg måtte ta en graviditetstest :P Ble sykemeldt fra jobb med én gang, har store problemer på jobb med 40 4-åringer og en rygg som overhodet ikke funker. Er hormonelt sa legen, samme greien som med bekkenløsning. Hadde akkurat samme da jeg var gravid med eldste. Satser på at det går seg til snart! Dørgende kjedelig å ikke være på jobb!! (men positivt å kunne sove og spy når det passer meg :P )

Back
Topp