ryggsmerter

Wenche_tutla

Elsker forumet
er d noen  her som kan med rygg og ryggplagger ?

jeg har vondt i ryggen flere dager uten pause jevn smerte dag og natt så blir d bort en liten stund, sånn er  d av  og på men  driver  på i flere dager.

smerten ligger fra midten av  ryggen og helt ned til bekkenet følese ut som d går ut over hoftene og litt ne dover  lårene  på d verste. smerten er ikke noe en kan sette  finger  på hvor jeg har vondt   d er bare vondt og jevnt med smerte , ikke hekse skudd smerter

none som kan hjelpe ?

Jeg har mye ryggsmertert, går til kiroprakor, og det gjør susen, han "knekker" og knar så alle ledd får "smørning".[:)]

Har du vært hos legen?
Men jeg kan anbefale kiropraktor på det sterkeste, hadde det ikke vært for han så hadde jeg ikke klart å fungere i hverdagen[:)]

har tenkt på lege men de gangene  jeg har hvert  hos legen har jeg faktisk hvert  bra hehe så jeg har følt meg så dum og klage  over  noe som ikke eksisterer i d øyeblikket, men eller vel på tide ja.

tenker litt på om noen kjenner d igjen fra en bagatell ting eller om noen kjenner d igjen i den sammenheng at jeg  bør få hjelp av lege for og bli bedre. syns  ikke noe om og klage meg til folk som skriver ut medisiner [&:]

Masse god bedring, og håper du blir fort bra i ryggen[:)]

Trøsteklemmer

Back
Topp