Ryggsmerter

Desembermamma<3

Endeligerdetmintur<3
Hei, har de siste dagene hatt litt vondt i korsryggen, dette pleier jeg å ha når jeg har mensen, men da varer de bare 1-2 dager... Så nå lurer jeg på om det kan være begynnelse på bekken problemer? Noen som har erfaring med det?

Sånn begynte mine bekkenplager forrige gang :-/ begynt litt smått nå også, litt smerter i ryggen å litt som stråler nedover ene beinet...

Ble det ille for deg? Hører så mange som blir sengeliggende eller har så vondt at de ikke kan fungere...
Ble ille ja....
Klarte å holde meg oppe på beina med hjelp av fysioterapi to ganger i uka i nesten halve svangerskapet, masse øvelser som måtte gjøres flere ganger daglig, pluss sambo som måtte hjelpe til å knekke opp om morgenen(fikk opplæring), uten han hadde eg vært sengeliggende...støttet meg på krykker, å d var helt jævlig....
Nå hadde eg låsning på den ene sida å bekkenløsning på andre sida noe som ikke er så ofte skjer :-/
Bekkenet mitt er ødelagt så eg er på det sterkeste frarådet mer enn 2 barn...
Nå begynte eg med øvelsene eg lærte sist med ein gång eg fant ut av graviditeten, å krysse fingrene for at det går bedre denne gang :-)
Men må sies at det er mange som ikke får noe særlig plager etter uke 12 også, at det gjerne roer seg veldig når hormonene roer seg litt igjen.. Får så å av å til komme tilbake når vekten av magen å babyen merkes :-)

Så godt at han kunne hjelpe! :-) Eg vil helst være oppegående til permisjon, da eg ikke er i fast jobb enda.. Bare ringevikar, så avhengig av å få jobbe.. Evt hvis eg får jobb så vil eg jo gjerne være der når Eg nettopp har begynt :-) skal til fysio for noe annet i løpet av 6-8 uker, men hvis det fortsette sånn så holder eg Ikkje så lenge.. :-)

Back
Topp